Waarom wil je zo'n kleine hoeveelheden gaan voeren? Dat is volgens mij vrijwel niet te doen. En ik heb dan al katten, dus gewend aan kleine hoeveelheden.
Heb je al eens geprobeerd 27gr uit een kipkarkas te krijgen? En dan wordt dat zeker niet precies 27gr. 27gr uit een eendennek is die in 3 a 4 hakken.
Zo krijg je op het eind een boel kleine stukjes van de restjes en dat is net gevaarlijk om te geven.
Zou je niet beter wat meer barf geven? Of op een paar dagen in de week barf en de rest kvv?
En als je dan toch er 50gr per dag bij wil geven de ene dag vleesbot voeren en de volgende spier. Dan kan je tenminste al een halve eendennek per keer geven. Zelfs dat is voor vele honden erg klein en bij een Engelse bulldog weet je zo dat die het zonder kauwen doorslikt.
Ik weet niet precies waarom je ervoor kiest om op deze manier barf te gaan bijgeven, maar als test is dit niet geschikt. Je gaat het jezelf ontzettend lastig maken en alle voordelen van barf voor je hond gaan zo verloren. 10gr is zo weinig, dat slikt iedere hond gewoon in zonder te proeven. 7gr eendenhart is nog niet eens 1 hartje...
Het leuke van wat barf bijgeven is net dat je je hond eens iets kan geven waar hij zijn tanden in kan zetten en zuivere smaken proeven. En dat je betere kwaliteit kan voeren, maar hoe kleiner de stukjes hoe minder de bewaring is en hoe sneller de kwaliteit achteruit gaat.
Wat ik ook opmerkelijk vind is dat je als extra dan een halve appel geeft. Volgens mij weegt die al snel meer dan je barf.

En kippennier kan je niet los kopen. Bij een hond geef je ook beter pens dan kippenmaag.