Hier kun je je BARF menu plaatsen. Andere leden kunnen daar op reageren. Leerzaam!

Moderator: Lizzy

Door Angelique
#24646
[quote="Helen"]
Dit is even wat me te binnenschiet. Het is trouwens vind ik vrij goedkoop. Ik ga zaterdag ochtend naar de markt en zeg dan gewoon, 2 tomaten, 1 courgette een handje spinazie 2 witlofjes etc. Ik ben altijd rond de 10 euro kwijt en dan heb ik GF mix voor zeker anderhalve maand.

groetjes Helen

[/quote]

Jaaaa, en ik voor drie dagen. 8)
Nee, die van mij zijn heel zielig, die mogen het met de CB-groenten doen en af en toe een groentmix van mezelf waar niet over nagedacht is, maar bestaat uit wat de voorraadkast te bieden heeft.
Door Helen
#24683
[quote="Angelique"]
[quote="Helen"]
Dit is even wat me te binnenschiet. Het is trouwens vind ik vrij goedkoop. Ik ga zaterdag ochtend naar de markt en zeg dan gewoon, 2 tomaten, 1 courgette een handje spinazie 2 witlofjes etc. Ik ben altijd rond de 10 euro kwijt en dan heb ik GF mix voor zeker anderhalve maand.

groetjes Helen

[/quote]

Jaaaa, en ik voor drie dagen. 8)
Nee, die van mij zijn heel zielig, die mogen het met de CB-groenten doen en af en toe een groentmix van mezelf waar niet over nagedacht is, maar bestaat uit wat de voorraadkast te bieden heeft.
[/quote]

Dat wilde in nou net tegen je zeggen Angelique. Ik vind jouw honden zo ontzettend zielig ;D Natuurlijk is het voor 8 grote honden wel duur. He, dit komt weer op mijn voordelen van een kleine hond lijstje :D

groetjes Helen
Door Angelique
#24697
[quote="Helen"]
[quote="Angelique"]
[quote="Helen"]
Dit is even wat me te binnenschiet. Het is trouwens vind ik vrij goedkoop. Ik ga zaterdag ochtend naar de markt en zeg dan gewoon, 2 tomaten, 1 courgette een handje spinazie 2 witlofjes etc. Ik ben altijd rond de 10 euro kwijt en dan heb ik GF mix voor zeker anderhalve maand.

groetjes Helen

[/quote]

Jaaaa, en ik voor drie dagen. 8)
Nee, die van mij zijn heel zielig, die mogen het met de CB-groenten doen en af en toe een groentmix van mezelf waar niet over nagedacht is, maar bestaat uit wat de voorraadkast te bieden heeft.
[/quote]

Dat wilde in nou net tegen je zeggen Angelique. Ik vind jouw honden zo ontzettend zielig ;D Natuurlijk is het voor 8 grote honden wel duur. He, dit komt weer op mijn voordelen van een kleine hond lijstje :D

groetjes Helen
[/quote]

Duur nog daaraantoe, alles is duur, maar de tijd die het kost om zo'n berg groente te malen en daarna de kelerezooi weer op te ruimen is voor mij kostbaarder. Ik heb het wel gedaan, maar als ik kijk naar de hoeveelheden die er per hond gegeven zouden moeten worden, dan geloof ik niet dat die van mij iets tekort komen als ik ze niet bij ieder maaltijd een hap groenten geef.
Door avalon
#25458
Ik heb 2 hondjes en die kunnen ook een hele poos vooruit met de groente mix. Ik denk dat ik een maand zeker haal. Dan kost het aan de gf-mix ongeveer 50 ct per dag.
 Terug naar “Hoe ziet jouw BARF menu eruit?”

Barfplaats wordt gesponsord door