Al weer een tijdje terug heb ik me voorgesteld maar ben er vervolgens niet meer aan toe gekomen om te reageren

http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... msg2946482
Inmiddels staan we op het punt om volledig te gaan barfen en ik wil daarom graag mijn menu laten checken. We hebben de afgelopen weken steeds meer barfdagen ingevoerd en dat bevalt heel goed. Op dit moment krijgt ze nog maar 2 dagen in de week kvv tot de vriezer leeg is. Het enige waar ik nog over twijfel is de vraag of we haar zonder kvv nog wel voldoende afwisseling kunnen bieden in het aantal diersoorten. We hebben namelijk maar een klein vriezertje en kunnen hierdoor beperkt inkopen. Na wat puzzelwerk is onderstaand menu ontstaan, ik zou het fijn vinden als jullie even mee willen kijken.
Nika is een hondje van rond de 11 kg, zou in elk geval niet zwaarder moeten worden. In eerste instantie ga ik uit van 200 gram per dag. Qua percentages houdt ik aan: 50% vleesbot, 20% spiervlees, 10% orgaanmix, 10% pens en 10% groentemix.
Voor de orgaanmix moet ik nog even kijken welke soorten ik kan krijgen. Heb nu een mix van runderhart, kippenlever en kippenhart. Ik wil sowieso niertjes gaan toevoegen en de kippenlever vervangen voor iets biologisch of een jong dier. Om extra afwisseling te geven probeer ik bij iedere nieuwe bestelling het vleesbot en spiervlees deels te vervangen voor een andere soort. Maar onderstaand menu is qua afwisseling wel het maximale wat we haar kunnen geven over een periode van 5 a 6 weken, meer tegelijk inkopen trekt onze vriezer helaas niet.
Maandag: 100 gram konijnkarkas, 93 gram orgaanmix, 20 gram groente
Dinsdag: 100 gram konijnkarkas, 70 gram paardensucade, 20 gram groente
Woensdag: 100 gram zalmlijf, 70 gram kalkoenfilet, 20 gram groente
Donderdag: 100 gram kipkarkas, 93 gram lamspens, 20 gram groente
Vrijdag: 100 gram kipkarkas, 70 gram paardensucade, 20 gram groente
Zaterdag: 100 gram parelhoenkarkas, 93 gram lamspens of orgaanmix (om en om), 20 gram groente
Zondag: 100 gram parelhoenkarkas, 70 gram kalkoenfilet, 20 gram groente