Precies! En dat ze er ook nog bij moeten werken is alleen maar extra gunstig, want des te eerder hebben ze honger en gaan ze overstag.

Stan was ook niet zo gemakkelijk te overtuigen in het begin. Maar toen hij eenmaal 'om' was vrat hij ook alles ook. Hij heeft het ook best lang volgehouden, maar aangezien hij rustig 2 weken niet eet als de teven loops zijn en daar niet bepaald sloom onder is (was het maar waar

Wel leuk trouwens dat je nu een iets minder 'stille genieter' bent. Ik heb je overigens ook nooit als stil ervaren!

[/quote]
Mijn Boeffies eten altijd, misschien niet als er een loopse teef op een meter afstand staat... hahaha
Ik geef trouwens momenteel drie maaltijden per dag, dat heeft diverse redenen. Is het beter om minder vaak te geven als je Barf voert??? Ik las dat iedereen twee of eenmaal per dag eten geeft.
Ik ga nog een poging wagen. Voor mij hoeven ze niet helemaal op Barf maar twee dagen per week zou niet gek zijn. Nu hebben ze werkelijk niets te knabbelen. Behalve dan mijn schoenen

In het dagelijkse leven ben ik inderdaad niet altijd even stil... hahaha... Dat zal je wel weer ondervinden als je ook naar de interland in België gaat.