Hier kun je je BARF menu plaatsen. Andere leden kunnen daar op reageren. Leerzaam!

Moderator: Lizzy

Door esther75
Onrust stoken ???

De naam van deze topic is:- hoe ziet jouw menu eruit-

Bij deze nogmaals: ons menu bestaat uit gemalen pens vermengd met gemalen kippenkarkassen, gemengd met brood en verdund met water....
Door Harco
lezen dames!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Karkas is kraakbeen, splintert niet!!!!!!
Door sylvia
[quote="Harco"]
lezen dames!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Karkas is kraakbeen, splintert niet!!!!!!

[/quote]
ja dat bedoel ik rauw kippenbot of je het karkas neemt of iets anders van de kip dat splintert nooit rauwe kippenbot is namelijk elastisch ::)
enneh karkas bestaat uit rib en rib is doorgaans niet van kraakbeen
Laatst gewijzigd door sylvia op di 20 apr 2004, 22:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Door meesmerel1
maar als het gemalen is dan splintert het zoiezo niet toch (afgezien van de mythe over kippenbotten)

Hoe zit het met de AAFCO-normen en lab-analyses, de eerste vereisten (ongeveer) voor het op de markt brengen van een voer?
Laatst gewijzigd door meesmerel1 op di 20 apr 2004, 22:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Door margreet
[quote="esther75"]
Onrust stoken ???

Bij deze nogmaals: ons menu bestaat uit gemalen pens vermengd met gemalen kippenkarkassen, gemengd met brood en verdund met water....

[/quote]

Eetsmakelijk dan ;D
Door Lupa
kipbot of bot splinter niet!
ik heb nog geen aantword op mijn vraag, waarom vindje de manier zoals je voert zo goed?
zou je dat willen of kunnen onderbouwen/
bv, waarom geef je hond brood?
Door Ollie
[quote="margreet"]
[quote="esther75"]
Onrust stoken ???

[/quote]

Eetsmakelijk dan ;D
[/quote]

;D ;D Eetsmakelijk! ;D ;D ;D
Door sylvia
[quote="esther75"]
Onrust stoken ???

[/quote]
ja dat is de naam van de topic ,het is ook niet in de naam van de topic deponeer hier uw advertentie ::)
Door meesmerel1
Het topic waar je je menu in hebt gezet, is het barf-menu-topic...mensen geven elkaar in dit topics tips, ideeen, etc. met betrekking tot menu's zelf samengesteld voor honden en jullie beginnen hier met zijn tweeen jullie lof te zingen over een voer dat jullie op de markt gaan brengen...dat kun je wel zien als reklame...De opmerkiingen over het hoe en waarom van de samenstelling van dit voer zijn dus erg normaal in dit topic en op deze site...alleen je geeft daar dus niet echt antwoord op. Hoe zijn jullie bijvoorbeeld gekomen bij deze samenstelling?

groetjes,

Marije
Door Harco
Een hond heeft gemiddeld per dag 3 a 4% calcium nodig.
In het voer zit op 100% een 1/2% te weinig, dus dat is nihil.
Verder is de verhouding 1/3 pens 1/3 kip 1/3 brood.
In pens zit plantaardig voedsel, dierlijke vitaminen, dierljke eiwitten,
dierlijke vetten, calcium fosfor.
In de kip zit dierlijke vetten, calsium fosfor.
In brood zit granen, div. vitaminen, calcium, fosfor ijzer.
Ik hoop dat jullie zo wat meer duidelijkheid krijgen.
Door 202spots
Okay...nou begrijp ik dat je aan 't zoeken bent voor klanten die dit "versvleesvoer" voor 1 euro per kilo van jullie willen kopen..
Hmmm...wanneer je denkt dat kippen poten splinteren,wanneer je denkt dat karkas uit kraakbeen bestaat,wanneer je geen vis wil geven omdat er graat inzit...
dan heb ik maar 1 vraag...
WAAR zijn jullie in hemelsnaam mee bezig????

Wanneer je van plan bent om 'n vlees maaltijd te gaan produceren en verkopen...LEER dan EERST iets over het onderwerp voordat je 'n beetje vuile pens en gemalen kip voor 'n versvleesvoer wil laten door gaan.

Weten jullie ook maar IETS van de BARF methode af?
Hebben jullie er ooit IETS over gelezen?
Ik hoop allleen dat jullie klanten wel de moeite doen om verder te kijken dan wat ze in hun hondebak gooien.
Jammer dat jullie op deze manier aan de gang zijn.
 Terug naar “Hoe ziet jouw BARF menu eruit?”

Barfplaats wordt gesponsord door