Hope schreef:Deze brokken zijn geen optie meer. Hij vergaat van de jeuk. Hij is echt allergisch en dat is nou precies niet de bedoeling.Is het misschien een idee om Nelson in de tussentijd op dat dierenartsen KVV te zetten, zonder bacteriën?
Hij mag vanwege zijn maag nog geen vlees. Hij krijgt nu een andere brok. Ik heb er weinig hoop op maar manlief wilde dit eerst nog proberen.
Ik wil hem zelf toch weer op vers. Maar ik wil dan wel eerst groen licht van de behandelend arts in Eersel om hem iets te geven waar mogelijk bacteriën in zitten. En ik moet op zoek naar iemand die dat goed kan begeleiden. Ik moet Tannetje nog vragen of zij dat kan. Hoe dan ook denk ik dat het veel simpeler zal zijn om hem op vlees te zetten en dan 4 of 5 diersoorten te geven dan een brok uit te zoeken waar altijd al een stuk of 20 ingrediënten in zitten (en waar kan hij dan niet tegen hé? Is het de aardappel, het bindmiddel, het conserveringsmiddel, de zalm of de bietenpulp?)
Als ik weer zou gaan elimineren weet je gewoon: hij kan niet tegen kalkoen. En dan probeer je weer iets anders.
Maar goed, mijn man ziet dat dus echt he-le-maal niet zitten om dat weer te moeten doen. Ik snap dat ook wel, het is ook gewoon veel simpeler om die beker brokken in zijn bak te kiepen en dan tegen de dierenarts te zeggen dat het niet goed gaat en welk merk we nu moeten proberen. Maar uiteindelijk kost ook dat veel tijd en geld.
https://www.rawveterinarydiets.com/
Misschien kun je zelfs ergens al aan de insectenlijn komen of vragen wanneer die komt? Goed, er zitten best spulletjes in waarvan ik denk "wat doet dat in hondenvoer?" maar misschien dat er voer bij zit waar Nelson wel tegen kan?