hoelang ga je nog met t honijn dieet door?...ik bedoel wanneer ga je er iets anders bij proberen om te kijken hoe hij erop reageert?
Moderator: Lizzy
HannekeKjell schreef: Nou, tijd voor een up-date:Ahhhh, dat MEEN je niet!!!!!!! Jeetje, ik heb daar ook echt met geen haar op mijn hoofd aan gedacht!!!!!!!!!!! Maar hee, waar zo'n eliminatie dieet al niet goed voor is!!!!!!!!
Ik heb aan het begin van de week 1x glucosamine-complex over zijn eten gedaan, omdat ik vond dat hij weer wat stijver ging lopen.
Hij kreeg dit al een hele tijd, maar sinds de start van het eliminatie-dieet had ik dat (natuurlijk) achterwege gelaten.
Resultaat: vuurrode kin en flink soppen aan zijn buik
Arme Kjell, en ik heb dat spul zo lang over zijn eten heen gekieperdIk hoop het ook voor je. De fles Corta RX vindt overigens altijd nog wel een nieuw baasje hier hoor, op Barfplaats. Dus niet wegkieperen! Ik hoop dat hij er tegen kan want het helpt fantastisch.Dat ik daar niet eerder aan gedacht heb...
Deze pot gaat dus de vuilnisbak in, hopelijk reageert hij beter op de Corta-RX
Maar goed, er is nu dus even geen vooruitgang, maar de weken hiervoor gelukkig wel.Heel veel succes weer!!
Dus Glucosamine-troepje de deur uit en ik ga weer gewoon verder waar we gebleven waren.
Nu zijn we al zo'n tijd onderweg (5½ week) dat ik toch gewoon soort voor soort toe wil gaan voegen
om te kijken of er meer dingen zijn waar hij slecht op reageert.
Lizzy schreef: Ahhhh, dat MEEN je niet!!!!!!! Jeetje, ik heb daar ook echt met geen haar op mijn hoofd aan gedacht!!!!!!!!!!! Maar hee, waar zo'n eliminatie dieet al niet goed voor is!!!!!!!!Ik ook echt niet, vind het zo stom van mezelf
Ik hoop het ook voor je. De fles Corta RX vindt overigens altijd nog wel een nieuw baasje hier hoor, op Barfplaats.Ja dat is waar, dus ik kan het met een gerust hart gaan proberen.
Heel veel succes weer!!Dank je