Hier kun je je BARF menu plaatsen. Andere leden kunnen daar op reageren. Leerzaam!

Moderator: Lizzy

Door dazz
[quote="Helen"]
Ik had begrepen dat ze naast de 60% rmb's ook nog meer spiervlees wilde gaan voeren om het percentage bot naar beneden te halen en dat vond ik af te raden. Ik zei toen dat als ik iets toe zou voegen bij zo'n jonge hond het GF-mix zou zijn. Als ik het nu teruglees, begreep ik dus even niet dat ze het percentage bot naar beneden wilde halen en ipv daarvan meer spiervlees wilde voeren. Ik had te snel gelezen ;) Toen antwoorde ik hoe ik als ik een paar maanden geleden wist wat ik nu weet een jonge hond zou voeren. Hoe ik Kuma nu voer vind ik niet speciefiek voor haar situatie. Ik vind het een goed evenwicht voor mensen die deels kvv en deels barf voeren. Ook als bij een hond die geen groeipijnen oid heeft. Maar goed, dat is natuurlijk de voedingsmethode die mij aanstaat en ligt en waar ik achtersta.
Dus het was in de eerste instantie ff een miscommunicatie :)
[/quote]

Het was inderdaad verwarrend. Vooral omdat er twee verschillende antwoorden werden gegeven. Ik ga minder vleesbotten geven en meer spiervlees en gf 15%. Hannes is nu 10 maanden en heeft tot voor kort alleen brokken gehad (wist ik veel?). Ik merk dat hij nu een stuk levendiger is dus tot nu toe voelt het goed.
Door dazz
[quote="Lizzy"]
Dan voer je dus om-de-na-bij:

14% groente
5% vis
64% vleesbotten
14% orgaanvlees
2,5% eieren

Persoonlijk vind ik dat wat teveel vleesbot en te weinig spiervlees. Ik zou zelf wat meer vlees gaan voeren en minder vleesbot.
[/quote]

Ik herinner me ineens dat ik in een andere topic vroeg of kalfsstrot spiervlees was. Volgens de reacties wat dat inderdaad het geval. Dus dan geef ik bij een totaal van 8 kg 1kg strotten en dat zou dan 14 % spiervlees zijn. ??? En vleesbotten bestaan dan uit 50%.
Laatst gewijzigd door dazz op di 02 aug 2005, 23:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lizzy
De vragen van Malinois heb ik uit dit topic verwijderd, een nieuw onderwerp van gemaakt en deze staat in de categorie "Vragen & Problemen" met als topicnaam "Vragen van Malinois".
 Terug naar “Hoe ziet jouw BARF menu eruit?”

Barfplaats wordt gesponsord door