Hier kun je je BARF menu plaatsen. Andere leden kunnen daar op reageren. Leerzaam!

Moderator: Lizzy

Door tieneke
[quote="SemBo"]
Ik snap de wisselwerking best. Ik begrijp alleen niet het inschrijven op een barf-forum als er geen interesse is in de barf-methode. Die desinteresse blijkt uit de uitlokkende reacties van the ones we don't mention. Ik zou zulke personen links laten liggen of verwijderen. Onruststokers zijn er al genoeg en fora waar dat gebeurt, ook al.

So....laten we de wijste zijn en onze schouders ophalen. Mensen overhalen geinteresseert te zijn, lukt toch niet.
[/quote]

Inderdaad ;)wij weten wel beter!
Ik vrat letterlijk en figuurlijk Internet op om maar de juiste informatie voor ernstige darmontsteking bij onze hond te vinden.
Gelukkig stonden mijn man en ik wel open voor gratis advies,Kobus heeft mede dankzij barfplaats zijn leven aardig kunnen verlengen :-*
In mijn hond nooit meer brokjes :-X
Door java
hallo allemaal

Ik ben hier nieuw en lees jullie verhalen over voeding. Ik moet zeggen dat wij al veel trainings honden hebben gehad tot dat de hond ging hemelen. Wij voeren de laatste jaren cavom- biologische brok en diner- een keer per week rundshart en een keer per week kip regelmatig knabbelen ze hier een peen en drie keer per week schapenvet met zeewier en hier is ook regelmatig een lekkere rauwe kluif te vinden. Onze honden doen het hier prima op. En er wordt hier wat gesport..gg 's, doggydancing, obedience en behendigheid.. ik kan me niet voorstellen, zo onze honden te zien ,dat ze wat te kort komen...maar een mens is nooit te oud om te leren.

Barfplaats wordt gesponsord door