Hier kun je je BARF menu plaatsen. Andere leden kunnen daar op reageren. Leerzaam!

Moderator: Lizzy

Door Anne in Zweden
Gadver Marloes, ik lees het nu pas allemaal maar wat een zorgen! Ben wel blij te lezen dat hij door de ergste crisis heen lijkt te zijn, maar wat er nou precies met je ventje aan de hand is, is dus nog steeds niet duidelijk. Wat een nare toestand. :(

Kan me voorstellen dat je eigen hart en gewicht ook zwaar te lijden hebben onder dit alles. Kun je inmiddels wel weer alles normaal eten, na die ahum, interessante zwangerschap en babymaanden?

Sterkte met Nelson. Ik bid hard dat hij weer de oude wordt! :-*
Door Eef+Stippels
Hope schreef:Ja, Eersel vindt het ook te laag. Het ritme is goed.
Ze gaan over het hart weer overleggen met Utrecht. Morgen hoor ik weer meer.

Jeeee wat schrikken :(

Heb je al iets gehoord vandaag?

Heel veel sterkte
:-* :-*
Door Hope
Ze zien het schijnbaar vaker, een trage hartslag bij problemen in de buik. Het is een teken dat het niet goed gaat. Dat vermoeden hadden we al maar fijn dat ze zich in Utrecht niet meteen een hoedje schrikken.

Hij eet momenteel alles gemalen. 3x per dag.
Hij laat winden... Echt, die lucht! Niet te harden. Verder doet hij het best goed. Hij is wat tam nog maar dat vindt niemand gek na maandag.
Door MillyMol
Hope schreef:Ze zien het schijnbaar vaker, een trage hartslag bij problemen in de buik. Het is een teken dat het niet goed gaat. Dat vermoeden hadden we al maar fijn dat ze zich in Utrecht niet meteen een hoedje schrikken.

Hij eet momenteel alles gemalen. 3x per dag.
Hij laat winden... Echt, die lucht! Niet te harden. Verder doet hij het best goed. Hij is wat tam nog maar dat vindt niemand gek na maandag.
Hmmmm…. misschien is het dan wel het gevolg van vasovagale prikkeling. Die vaguszenuw ligt natuurlijk erg dicht tegen maag en darmen aan, en die zijn momenteel bepaald niet in orde. Heb je niks aan natuurlijk, pure speculatie van mijn kant. :-\
Door Hope
De arme man heeft enorme diarree sinds vanmorgen. Hij blijft ook maar misselijk ondanks de medicatie. Gelukkig heeft hij nog wel eetlust en hoeft hij niet te braken maar leuk is anders. Arme man.
Door pearlsofpassion
Krijgt hij nog bot nu? Want zonder calcium is het niet do gek als hij aan de dunne gaat.

Arme vent toch, dat hij zich zo slecht voelt.
Door Kim_S
Jeetje Marloes wat een zorgen!! Lees het nu pas...
Veel beterschap voor Nelson, hopelijk vinden ze de oorzaak en kunnen ze het oplossen. Sterkte!!
Door Janie2
En iets al sarcoidose? Ik kan niet helemaal goed terugvinden of deze humane auto-immuun ziekte ook bij honden voorkomt.
Door Eef+Stippels
Hope schreef:De arme man heeft enorme diarree sinds vanmorgen. Hij blijft ook maar misselijk ondanks de medicatie. Gelukkig heeft hij nog wel eetlust en hoeft hij niet te braken maar leuk is anders. Arme man.
Ach shit :(
:bigarmhug:
Door Raaf
Marlous...ik ken je niet...maar uit je berichten spreekt zoveel liefde en verantwoordelijkheid voor je lieve Nelson... Ik wens jullie alle goeds, wijsheid en kracht toe...dat er maar gauw duidelijkheid mag ontstaan...
Door Border Bandit
:-* :-* :-*

Ik zeg het maar gewoon: wat klote dat hij maar niet beter wil worden!

Heel veel kracht en sterkte met het doorgaan.
Ik hoop zo dat ze hem snel beter kunnen maken.
Hij verdient het en jullie zeker ook. Hij heeft het bij jullie getroffen, zoveel liefde en aandacht en echt álles eraan doen om hem beter de maken. :-* :-* :-*

:bigarmhug: :bigarmhug:
Door Hope
Hij krijgt nu gemalen, super fijn gemalen, in dezelfde verhoudingen als eerder en dan (ik vind het maar eng) héél kort gekookt.

Hij heeft ondertussen álles onder gescheten in huis. De lucht gaat er niet meer uit, het is afschuwelijk. Het ziet er uit als stopverf en het plakt als kauwgom.

3x daags emeprid/metoclopramide en hij is nog steeds kotsmisselijk. Hij eet wel, maar als hij stopt met eten is het voorbij geloof ik. Hij eet gewoon áltijd. Morgen maar weer naar Eersel. Dit kan toch niet goed zijn?
:'(
Door Janie2
:-[ dan zou je met die lichte ontlasting toch aan alvleesklier en galwegen denken?
Ik hoop dat ze morgen een idee hebben, wat een ellende voor jullie :'(
Door enya13
pancreatitis?
bij mijzelf [mens dus] betekent zulk soort ontlasting dat er weer een galsteen de galwegen aan het blokkeren is. en dan ben je idd, kotsmisselijk.
maar het is ook zeer pijnlijk en dat zie jij niet terug bij nelson dacht ik.
zulke raadsels zijn niet leuk.
Door Hope
Vanavond gaan we weer naar Eersel. Een gedeelte van de uitslag was binnen. Dat betekent dat het biopt gelukt is! Yes!

Ze zien een hevig ontstekingsbeeld en daarnaast helicobacter. Wat daarvan de oorzaak is weten we nog niet maar we gaan wel behandelen tegen helicobacter zodat hij hopelijk minder reflux krijgt en minder misselijk is.

Heeft er iemand de gouden tip tegen een lucht in huis alsof er ergens een lijk ligt? Hij poept continu binnen, hij lijkt het gewoon niet aan te voelen komen en het stinkt echt E.N.O.R.M.
 Terug naar “Hoe ziet jouw BARF menu eruit?”

Barfplaats wordt gesponsord door