Hier kun je je BARF menu plaatsen. Andere leden kunnen daar op reageren. Leerzaam!

Moderator: Lizzy

Door Pedro98
Alleen heb ik van KVV al aardig wat soorten, konijn, hert, rund, lam, eend, paard en aangezien ik nu alleen eend en rund in vers heb en weg gooien zonden zou zijn moet ik wel wat met die soorten gaan doen. Nu kan ik wel gaan zeggen gebruik van de KVV even de eend niet en die daar wat extra barf mee.

Per dag
80 gram eend/rund spiervlees
120  gram kippennek of karkas

Alleen krijgt hij tussen door altijd een eendennek dat moet denk ik dan geen probleem zijn. En dan de runderhart niet geven maar wanneer zou dit wel kunnen heb er niet veel van maar toch.
Laatst gewijzigd door Pedro98 op zo 30 jan 2011, 15:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Angela_Bodhi
Een extra eendennek maakt niet uit. Je kunt als je 2 dagen Barf geeft, ook nog de ene dag wat vleesbot geven en de andere dag spiervlees. Soms wordt de ontlasting bij een vleesbotdag te hard, dan kun je op die dag wat extra spiervlees bijgeven, of bijvoorbeeld een keertje vis. Je hebt afwisseling genoeg, dus het maakt niet uit als je dan van Barf ook eend hebt. Als je maar aan minimaal 4 diersoorten per 2-3 weken komt. Je kunt dus ook zeggen; de ene week geef ik KVV van eend en de week daarop geef ik barf van eend.
Door Pauline
Ik kan hier ook rustig alleen eendennekken geven, totaal geen last van harde ontlasting. Dat is natuurlijk een kwestie van uitproberen. Je zou ook eendennekken kunnen combineren met orgaanvlees.
 Terug naar “Hoe ziet jouw BARF menu eruit?”

Barfplaats wordt gesponsord door