Hier kun je je BARF menu plaatsen. Andere leden kunnen daar op reageren. Leerzaam!

Moderator: Lizzy

Door Pedro98
[quote="vagebond"]
Een ruwharige standaard die eerst wat mollig was voor de dekking, maar nu dus echt een jas heeft uitgedaan.
En jij hebt een korthaar standaard? Nederlandse fokker? Gr. Ingrid
[/quote]

Ukkie is een kaninchen/dwerg teckel papa was kaninchen en mama een dwerg en van een Ned. fokster. Pedro was wel een grote dwerg maar hij kwam gewoon van de boer af maar dat maakt hem nog niet minder teckel want was ook vaak eigenwijs ;)
Door Fige
Onze Fige, dwergteckel ruwhaar, heeft op tweede kerstdag 5 pupjes op deze wereld gezet. Op dit moment krijgt ze 6x haar dagelijkse hoeveelheid KVV aangevuld met puppymelk, calciumgluconaat en zeewier.
Door vagebond
Gefeliciteerd zeg. Hoezo geef je het calciumsupplement, ben je toch bang dat er te weinig calcium in de kkv zit?
Mabiche zit nu ook aan de kkv,  probeer nog wel gewoon bot/vlees erbij te geven, maar ze blieft het gewoon niet. Vandaag heeft ze wel een konijnenkop gegeten. ( die dus eerst platgemept moest worden). Zo gek, de laatste week van de dracht en sinds de puppen eet ze gewoon geen bot meer. Ik moet het platslaan en dan nog hopen dat ze het eet.
Zo veel eten krijg ik er niet in bij Biche, ik moet het eens goed wegen, denk dat ik ong. op 900 gram zit. Ze is in ieder geval goed aangekomen de laatste week, pups zien er ook goed uit. Ze mag eten zoveel ze wil, maar ze stopt gewoon, dus ja.
En jouw teckel, zou ze nog meer lusten dan je nu geeft? Hihi, ik dacht dat Biche een vreetzak was.
Groetjes Ingrid
Door vagebond
Haha, jaja. Heb jij ruwhaar standaard ook?
Gelukkig gaat t steeds beter hier. Ik geef nu gewoon 2x per dag okugest erbij, net met uitlaten zag ik al normale drollen bij Biche. Vanmorgen heeft ze weer platgeslagen kemperhoen op. Zal blij zijn als ze gewoon weer aan de barf zit. Gister heeft ze zelfs groente/ei/noten/ hap opgegeten, wel met kkv erdoor heen. Nog 1 dag ab en dan maar hopen dat het goed blijft gaan.
Vanmiddag gaan we de kennel opzetten, ze zijn nu 12 dagen. Gr. Ingrid
 Terug naar “Hoe ziet jouw BARF menu eruit?”

Barfplaats wordt gesponsord door