Hier kun je je BARF menu plaatsen. Andere leden kunnen daar op reageren. Leerzaam!

Moderator: Lizzy

Door May Linn
Je menu ziet er goed uit Rem78.

Ik ben het eens met Anne nier is wel belangrijk.
Als je geen rundernier wil voeren kun je ook kijken bij de islamitische slagerij voor geiten of lams-nieren.
Ook biogarde kun je best wel een scheut erbij geven, maar standaard 250gr in je menu opnemen lijkt me wat veel van het goede.
Een scheut bij het eten is wel gezond overigens  :)

Lamsvet zou ik niet toevoegen, puur vet heeft niet echt veel voedingsstoffen en daarbij zit aan de voeding die je geeft vaak al genoeg vet, dus overbodig dit extra toe te voegen  ;)

Voor de rest is afwisseling super! gaat vast helemaal goedkomen met je menu!
Door rem78
Hallo allemaal,

Erg bedankt allemaal zeg...ben de ideeen aan het verwerken, en probeer redelijk uit te komen op de verhoudingen. Ik heb nu alles gewogen en krijg nu meer de werkelijke waarden. Ik wil straks ook een bestelling doen bij Herbyvers. De overige vleessoorten zoals lam en kip haal ik bij de Islamitische slager (keurige slager). De lamspens weegt toch 700gr gemiddeld en die wil ik liever niet in stukken opdelen, maar gewoon in een keer geven. Ik hoop jullie straks het menu te kunnen laten zien. Tot nu toe heb ik de hond al een deel van het menu gevoerd. De ontlasting is goed, echter krapt de hond wel vaker als gevolg van jeuk. Misschien de overstap van brokken naar vlees.

Tot strakjes

Barfplaats wordt gesponsord door