Hier kun je je BARF menu plaatsen. Andere leden kunnen daar op reageren. Leerzaam!

Moderator: Lizzy

Door Lizzy
[quote="HannekeKjell"]
Zo... vandaag alle spulletjes opgehaald en in porties verdeeld.
Morgen gaan we van start  8)
[/quote]

Spannend! Heel veel succes!
Door HannekeKjell
Dank je Lizzy :)
Hij heeft vandaag zonder te twijfelen lekker gegeten van z'n nieuwe menu. Dat is een pak van mijn hart, ik ben trots op mijn lieve Belgje :smitten:
Door HannekeKjell
Update na 1 week:

Oranje tussen zijn tenen is weg.
Oranje op zijn buik is weg, nog wel een paar geirriteerde plekjes, maar ziet er al wat rustiger uit.
Kin is nog hetzelfde, bijna kaal, roze plekjes.

Ik ben tevreden, we gaan gewoon door  :)
Door Boez
Wauw, hopen dat het doorzet! :D
Ik vind dat ook wel heel snel. Fijn hoor.
Zo zie je maar hoe belangrijk voeding is.

Succes nog!
Door HannekeKjell
Kjell zijn ontlasting is regelmatig wat poederachtig (niet wit  ??? maar valt wel uit elkaar) dus ik ga wat meer spiervlees toevoegen.
Ik heb ook het idee dat hij echt honger heeft, dus ik ga (tijdelijk) van 600 naar 700 gram.
Hij is sinds de start 1½ week geleden 1 kg afgevallen.
Als ik straks vettere diersoorten toe ga voegen kan ik misschien wel weer terug naar 600 gram.

Vanmorgen zat er trouwens een redelijk stukje bot nog in z'n geheel in zijn ontlasting.
Wel mooi "ingepakt" dus hij had er geen last van, maar is dat normaal?
Door Lizzy
[quote="HannekeKjell"]
Kjell zijn ontlasting is regelmatig wat poederachtig (niet wit  ??? maar valt wel uit elkaar) dus ik ga wat meer spiervlees toevoegen.
Ik heb ook het idee dat hij echt honger heeft, dus ik ga (tijdelijk) van 600 naar 700 gram.
Hij is sinds de start 1½ week geleden 1 kg afgevallen.
Als ik straks vettere diersoorten toe ga voegen kan ik misschien wel weer terug naar 600 gram.

Vanmorgen zat er trouwens een redelijk stukje bot nog in z'n geheel in zijn ontlasting.
Wel mooi "ingepakt" dus hij had er geen last van, maar is dat normaal?
[/quote]

Ik zie af en toe ook wel wat bot in de ontlasting hoor. Ik maak me er eerlijk gezegd al lang niet meer druk om. Ik zie het hier vooral als ze toch wat hardere botten hebben gegeten. Nou is konijn niet echt hard... Misschien omdat het iets teveel bot ten opzichte van vlees is?
Door HannekeKjell
Update na 2 weken:

Wondjes op zijn buik zijn mooi genezen & korstjes zijn weg, nog wel wat plekjes waar de huid zwart is.
Kin heeft nog wel roze plekjes, maar ik zie op sommige plaatsen al wat stoppeltjes terugkomen, dus het lijkt
erop dat er weer wat haar bij gaat komen  :D.

Gaat lekker zo  8)
Door Linda & Kay
[quote="HannekeKjell"]
Update na 2 weken:

Wondjes op zijn buik zijn mooi genezen & korstjes zijn weg, nog wel wat plekjes waar de huid zwart is.
Kin heeft nog wel roze plekjes, maar ik zie op sommige plaatsen al wat stoppeltjes terugkomen, dus het lijkt
erop dat er weer wat haar bij gaat komen  :D.

Gaat lekker zo  8)
[/quote]

Wat fijn dat het zo goed gaat! Super!  :)
 Terug naar “Hoe ziet jouw BARF menu eruit?”

Barfplaats wordt gesponsord door