[quote="Nico K2"]
Als je ziet wat ie allemaal nog van de straat c.q. platteland weg snaait (Zelfs complete suikerbieten, takken, kauwgom, mest, stenen, modder ) dan houd ik ook m,n hart vast ja.
Dat ik deze brok voer, is niet uit de lucht gegrepen en daarbij komt ook uit de bus dat de combinatie met vers geen problemen hoeft te geven mits er genoeg tijd (8 uur) tussen zit.
Tot nog toe gaat dit prima (de hond betreft een Rhodesian Ridgeback een jaar oud dus nog twee keer voeren) en als je leest wat die honden daar te eten krijgen in Afrika, geen brokken geen vers gewoon wat er over blijft van de tafel. Ze staan ook bekend als honden met een loden maag, neemt nie weg dat ik niet zomaar klakkeloos bezig ben.
bedankt voor de reactie
Gr. Nico
[/quote]
Hallo Nico
Je hebt gelijk als je zegt dat de leefomstandigheden van honden in Afrika anders zijn dan de honden hier.
Ze worden daar veelal ook gebruikt voor andere doeleinden dan dat wij ze hebben bv als erfhond/waakhond .
Als jij van ons wil horen dat de combinatie brokken met versvlees goed is dan moet ik je teleurstellen.
De meeste mensen die op dit forum zitten voeren volledig vers vlees .
Ik ook met 3 ridgebacks die zullen echt never nooit niet nog 1 brok krijgen.
Er zijn honden die krijgen hun hele leven brokken en mankeren niets okee het zij zo maar of die honden lekker kauwen en genieten van eten dat is een ander verhaal.
Ik vind het prachtig om te zien hoe ze een volledig konijn met vacht en al opeten daar zijn ze echt even mee bezig.
Die bak brokken slobberen ze in 10 seconden naar binnen.
Maar ieder doet het op zijn eigen manier maar verwacht van mij geen positief bericht over brokken
Groetjes Rian,Ijuba,Fynn en Asani