[quote="brie"]
Het makkelijke hier is dat de honden samen een kilo per dag krijgen, dus tja, ik hoef niets te verdelen..
Het enige wat ik doe is dat ik een kilo orgaan door 3en deel en dus in porties van ong 300 gram verpak. dit geef ik dan samen met de vleesbot-dagen (dus 1kg vleesbot+ 300 gram orgaan) anders krijgen ze te witte poep.
Maar goed, als ik hier porties van 440 gram (dat wordt dan dus echt wel 500 gram!!) zou verbruiken op 1 dag, dan kregen ze van mij een dag later hetzelfde..
Doe ik zelf ook wel eens.
Als dat dus betekent dat je bv 3 eendenruggen te verdelen hebt (lekker onhandig zo'n aantal) kun je die 3 verdelen over 2 dagen (de ene dag wat meer dan de andere) of je laat 2 kilo eendenruggen ontdooien, zodat je 6 stuks eenderuggen hebt, die je dan weer verdeeld over 3 gelijke porties..
snap je m nog ???

[/quote]
als ik die 440 gram van kiek in 500 verander.. wordt ze dik!
ik had de vorige keer teveel besteld en dus werden de zakjes groter..
nah.. vieze dikke muts werd het al snel!
ook omdat ze tussendoor vissenkoppen kreeg of een hele kip..
ik probeerde dat wel te verdelen en me aan te passen de volgende dag..
maar toch liep kiek ineens rechtdoor in dr flanken..
dat is nou net wat ik niet wil..
maar idd.. als je voor meerdere dagen eruit haalt.. dan kun je op die manier ook schipperen..
toch vond ik het in porties knippen niet echt vervelend.. zeker niet als je grotere porties krijgt door 1x voeren..
ik heb nu lamsrib en geitenrib besteld..
ik neem aan dat ik dat beter niet in 1x kan geven??
van geit gaat ze dan aan de race zeker??
dus.. dan moet ik die wel verdelen in kleinere porties.. en dus ook de orgaan..
maar in principe kan ik dat dan gewoon pakken als ik de zakjes eruit heb gehaald..