Hier kun je je BARF menu plaatsen. Andere leden kunnen daar op reageren. Leerzaam!

Moderator: Lizzy

Door kira
vijf minuutjes over 1 bakje smuldier :o? Ja dat is een diva. Maar misschien dat als je het klein snijd ze het steeds beter doet en je het steeds minder klein hoeft te snijden? Voor grote beer en zwarte theemuts ben ik ook klein begonnen en nu gaan er al stukken op formaat plak ontbijtkoek in. En zwarte theemuts heeft deze week een hele lap pens opgegeten. Dus langzaam steeds iets nemen dat iets groter is?
Door mascha
[quote="kira"]
vijf minuutjes over 1 bakje smuldier :o? Ja dat is een diva. Maar misschien dat als je het klein snijd ze het steeds beter doet en je het steeds minder klein hoeft te snijden? Voor grote beer en zwarte theemuts ben ik ook klein begonnen en nu gaan er al stukken op formaat plak ontbijtkoek in. En zwarte theemuts heeft deze week een hele lap pens opgegeten. Dus langzaam steeds iets nemen dat iets groter is?
[/quote]

dat is wel mijn planning ja. want uiteindelijk lijkt het me leuk om haar ook lekker te laten slepen/scheuren met vlees etc maar dat hoef ik nu niet te proberen nee 8)

daarom wil ik met die mixen beginnen en gemalen spul om (als ik zelf ook wat zekerder ben over ingredienten verzinnen) dan langhzaam naar groter spul te gaan.

smuldier in 5 minuten gaat zoals bij een kat. likken en soms een hapje bijten... :-*
Door flin
[quote="mascha"]
smuldier in 5 minuten gaat zoals bij een kat. likken en soms een hapje bijten... :-*[/quote]

ken jij onze katten niet! 8)  ;D ;D
 Terug naar “Hoe ziet jouw BARF menu eruit?”

Barfplaats wordt gesponsord door