Hier kun je je BARF menu plaatsen. Andere leden kunnen daar op reageren. Leerzaam!

Moderator: Lizzy

Door audier
Zaag jij nog maar even door hoor...dat mag ;D

Ik begreep dat er hier op zaterdag ook nog een visboer staat...een ander als op dinsdag dus daar zal ik het ook nog eens aan vragen....
En over dat bestellen kan ik natuurlijk ook even vragen..maar dan vraagt ie misschien gelijk de hoofdprijs als ie ze moet gaan bestellen....wat is een beetje een maximale prijs voor zo'n kop?

Karin
Door Red_Hunter
[quote="Nitus"]
Zal je nog even doorzagen over de vis :P ;).
Kan je visboer ook geen zalmkoppen voor je bestellen? Dat deed ik in het begin, tot ik een visboer op de markt vond die zalmkoppen verkocht. De vis is op de markt trouwens stukken goedkoper, ik haal er ook altijd panharing en makreel en via een vriendin kom ik aan sardientjes van de Makro.
Maar in het begin is het altijd even zoeken naar adresjes ;).
[/quote]
Wat kosten de sardientjes bij de Macro?
Heb nu via iemand een pasje, kan ik ook eens gaan kijken.

Groetjes Trudie
Door Nitus
[quote="audier"]
Zaag jij nog maar even door hoor...dat mag ;D

Ik begreep dat er hier op zaterdag ook nog een visboer staat...een ander als op dinsdag dus daar zal ik het ook nog eens aan vragen....
En over dat bestellen kan ik natuurlijk ook even vragen..maar dan vraagt ie misschien gelijk de hoofdprijs als ie ze moet gaan bestellen....wat is een beetje een maximale prijs voor zo'n kop?

Karin
[/quote]

Voor de eerste koppen die ik kon 'scoren' betaalde ik 1 euro per kop, dat vond ik toen wel betaalbaar (ik was al blij dat ik een adresje had), de koppen wogen zo'n 500-700 gr. per stuk.
Nu op de markt koop ik er 3 voor een euro, de grootte van de koppen wisselt nog weleens. Voor de makreel betaal ik ongeveer 5,00 voor 2 kilo en panharing 6,00 voor 3 kilo.
Door Nitus
[quote="Red_Hunter"]
Wat kosten de sardientjes bij de Macro?
Heb nu via iemand een pasje, kan ik ook eens gaan kijken.

Groetjes Trudie

[/quote]

Ehhh, ik geloof iets van 3,55 per kilo? Zijn mooie visjes trouwens.
Door audier
Yessss  :D :D :D
Ik heb net gewoon een viswinkel gebeld in een plaats hier een paar kilometer vandaan met de vraag of ze zalmkoppen hadden. Vandaag hadden ze ze al weggegooid maar volgende week donderdag kregen ze weer verse vis en dan zouden ze alle zalmkoppen voor mij bewaren zodat ik ze vrijdag op kan halen voor de prijs van.....0 euro....ben helemaal blij. :groupwave2:

Groetjes, Karin
Door pike
[quote="audier"]
Yessss  :D :D :D
Ik heb net gewoon een viswinkel gebeld in een plaats hier een paar kilometer vandaan met de vraag of ze zalmkoppen hadden. Vandaag hadden ze ze al weggegooid maar volgende week donderdag kregen ze weer verse vis en dan zouden ze alle zalmkoppen voor mij bewaren zodat ik ze vrijdag op kan halen voor de prijs van.....0 euro....ben helemaal blij. :groupwave2:

Groetjes, Karin
[/quote]
hihi heb je ook gevraagd hoeveel het er zijn? straks staat er een karrevracht vol op je te wachten  :D
Door audier
Nee hoor want ze vroeg hoeveel  ik er wilde. Toen zei ik dat als het er niet meer dan 20 waren ik ze allemaal wel wilde. Toen zei ze dat het er meestal maar een paar waren en dat het niet in de buurt van de 20 komt. Dus ik hoef geen steekwagentje mee te nemen. :P
Door pike
[quote="audier"]
Nee hoor want ze vroeg hoeveel  ik er wilde. Toen zei ik dat als het er niet meer dan 20 waren ik ze allemaal wel wilde. Toen zei ze dat het er meestal maar een paar waren en dat het niet in de buurt van de 20 komt. Dus ik hoef geen steekwagentje mee te nemen. :P[/quote]
;D 8)
 Terug naar “Hoe ziet jouw BARF menu eruit?”

Barfplaats wordt gesponsord door