Hier kun je je BARF menu plaatsen. Andere leden kunnen daar op reageren. Leerzaam!

Moderator: Lizzy

Door geer
Ah, ik zie op je site dat je het wilt gaan verkopen... dat verklaart een hoop ;) Toch zou ik het niet voeren...veel te eenzijdig, er zijn tig merken versvlees die veel meer variatie bieden en, in mijn ogen, veel gezonder zijn :)
Laatst gewijzigd door geer op di 20 apr 2004, 21:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Door sylvia
[quote="Harco"]
Heel vreemd dat er honden 13, 14 jaar worden op dit voer. Dit dagelijks krijgen. En reken maar dat een hond brood kan verteren, onbewerkte granen niet nee, das waar. Wel eens vuile pens gezien überhaupt. Veel verteerde grassen , vet, eiwitten van de kipkarkassen nee geen bot en zeker niet heel. Kampioenen zijn hier op groot geworden. Elke dierenarts die een hond ziet die hier groot op is geworden, kijkt zijn ogen uit.

[/quote]

wie heeft het over het niet verteren van een ouwe boterham ,volgens mij niemand,maar ok,ik denk dat er hier heel veel mensen precies weten hoe een vuile pens eruit ziet,ik kan em hier warm uit de koe ophalen.
weet je hoeveel kampioenen er groot zijn geworden op brokken,zelfs op pedigree,en sommige zelfs op bonzo
Laatst gewijzigd door sylvia op di 20 apr 2004, 21:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Door esther75
en wat wil je daar mee zeggen ???

dat jij gelijk hebt en een ander niet?

of dat die boef geluk had ??? dat ie zo oud werd, geloof me dit gaat niet om 1 hond die zo oud werd...en ook niet om 2...

Wel is onze vorige hond, die alleen op brok leefde overleden aan kanker op 4 jarige leeftijd....ligt dat dan aan de brok????
Door sylvia
[quote="esther75"]
en wat wil je daar mee zeggen ???

dat jij gelijk hebt en een ander niet?

of dat die boef geluk had ??? dat ie zo oud werd, geloof me dit gaat niet om 1 hond die zo oud werd...en ook niet om 2...

Wel is onze vorige hond, die alleen op brok leefde overleden aan kanker op 4 jarige leeftijd....ligt dat dan aan de brok????

[/quote]
wat ik daarmee zeg is dat de meeste kampioenen opgegroeid zijn op brokken,maakt dat die brokken goed dan?
Door geer
Harco, heb jij je echt ingelezen in hondenvoeding?? Ik vind het namelijk een beetje ik-heb-de-klok-wel-horen-luiden-maar-weet-nog-niet-helemaal-waar-de-klepel-hangt-voer... Dat je 't aan je eigen honden wil geven, prima hoor, ik zou het te eenzijdig vinden maar dat moet je helemaal zelf weten. Maar dat je het ook nog wilt gaan verkopen als zijnde een goed voer vind ik een beetje vreemd, aangezien het op mij nu niet bepaald overkomt over voer waar is over nagedacht....
Door Marion
3)Het is de natuurlijke voeding voor de hond.
Als je de natuurlijke voeding van een hond na wil bootsen, zal je ook spiervlees, gevarieerder orgaanvlees en geen brood toe moeten voegen.
Door Marion
[quote="esther75"]
Sorry hoor,

maar ik heb het verschil gezien tussen brok en dit vlees. Verschil is er wel degelijk, ze komen nu kilo´s aan en voorheen niets ???
[/quote]

Dat geloof ik graag. Stel je nu eens voor wat je mee gaat maken als je het nog meer gaat variëren met andere soorten vlees, geen brood meer, geschikte (hele) botten, gevarieerder orgaanvlees, af en toe eens vis, zuivel enz. !! Ik denk dat ze het dan NOG beter zullen doen! Lees maar eens wat rond op dit forum, hoe een compleet BARF menu in elkaar steekt!
Door Harco
Iedereen mag mij voor gek verklaren en ik zal niemand voor gek verklaren dat iemand zijn honden op brokken of wat dan ook zet, maar kippebotten?????????
Daar heb ik toch beslist iets op tegen. Verse vis kan ook goed maar ivm met de graat zal ik ook zeker geen zalm aanbevelen. Maar als ik her en der zo de berichten lees dan ontbreekt hier en daar het toefje peterselie!!!
Door sylvia
Laten we het erop houden dat honden fan t fryske lan het er goed op doen.Er is leuk een reclame boodschap neergezet,alleen denk ik niet dat het veel klanten van hier trekt.
Door margreet
Mag ik vragen wat je hier komt doen,je wilt duidelijk niets leren over voeding want iedere raad veeg je met een hatelijkheid van de baan.
Je geeft me een heel vijandig gevoel vandaar dat ik dus wel eens wil weten wat je opzet is om hier lid te worden.
Wij zijn hier bij elkaar om van elkaar te leren en ideen op te doen,maar volgens mij zijn jullie alleen overtuigd van je eigen voermethode.
Door sylvia
[quote="Harco"]
Iedereen mag mij voor gek verklaren en ik zal niemand voor gek verklaren dat iemand zijn honden op brokken of wat dan ook zet, maar kippebotten?????????
Daar heb ik toch beslist iets op tegen
. Verse vis kan ook goed maar ivm met de graat zal ik ook zeker geen zalm aanbevelen. Maar als ik her en der zo de berichten lees dan ontbreekt hier en daar het toefje peterselie!!!

[/quote]

;D ;D ;D ;D ;D en jouw voer bestaat uit kippenbot en pens.
Door Lupa
waar het om gaat is dat brokken niet goed zijn!
daar zijn we eens!
deze menus vind ik te eenzijdig, mis spiervlees, vis(ja honden vangen ook wel eens een vis)
ze groeien omdat brood gegeven wordt, brood staat stijf van koly.
Gewoon varieren en iedereen is blij.
lees even in de bibliotheek en menus .
Door esther75
Sorry hoor, maar hier wordt door Sylvia een naam genoemd van een kennel die hier niets mee te maken heeft. IK denk niet dat het de bedoeling is met vingertjes te wijzen.

En als er mensen zijn die niets aan willen nemen van anderen, denk ik niet dat ik het ben. Ik wil gerust van alles aannemen, maar het moet wel verantwoord kunnen worden...en ik zie een dingo nog geen aardbei of banaan verschalken...wel heb ik de resultaten gezien van 35 jaar die product voeren....
Door Ollie
[quote="sylvia"]
Laten we het erop houden dat honden fan t fryske lan het er goed op doen.Er is leuk een reclame boodschap neergezet,alleen denk ik niet dat het veel klanten van hier trekt.
[/quote]
Uhum, niks niet ik woon ook in friesland, en ik ga dat never nooit niet voeren ;D
 Terug naar “Hoe ziet jouw BARF menu eruit?”

Barfplaats wordt gesponsord door