Hier kun je je BARF menu plaatsen. Andere leden kunnen daar op reageren. Leerzaam!

Moderator: Lizzy

Door labranwk
#34058
[quote="Lizzy"]
[quote="labranwk"]
[quote="Lupa"]
Lizzy hoe kan ik mijn honden leren om de shaal op te eten?
[/quote] Sorry dat ik reageer op een vraag die je aan lizzy stelt, maar k heb n antwoord... ;)
De reden dat honden (soms) geen schillen eten, is omdat ze dan al genoeg kalk binnen hebben. Nick eet het soms niet op en de andere keer vraagt ze er in de keuken om... Sommige dingen moet je de natuur nog zelf laten regelenvind ik :) ;)
[/quote]Is dit zo joh? Jeetje, nooit eerder gehoord! Wel gek dat Brutus zoveel meer behoefte heeft aan kalk terwijl hij (relatief gezien) evenveel bot krijgt als de meisjes... Misschien dat Brutie een uitzondering vormt. Hij is gewoon ook zeer hebberig ;D. Maar, ik laat ze inderaad wel lekker hun gang gaan hoor!
[/quote] Nou op zich is dat zo gek niet toch? Kijk naar mensen; de een moet veel meer melk drinken om zwakke botten t e voorkomen dan de ander. Dat is naar mijn mening met een hond net zo. Dit hoorde ik eens van een fokker geloof ik.
Door richard
#35627
Een van mijn honden is dermate sloom, dat de andere snel de eierschillen van haar weg pikt! Zo leert ze het dus nooit.... Ik laat het maar zo ;D Overigens vinden ze eendeneieren (toko) ook erruugggg lekker.

richard
Door Janet
#35644
Ik heb voor Kali de eierschalen altijd platgeslagen gegeven (mét de inhoud, natuurlijk ;)). Laatst heb ik dat ding min of meer stuk laten vallen in de bak om te kijken wat ze er mee deed.
Ze likte eerst het eiwit op... toen is ze met ei en al (wat er nog over was) in d'r mand gaan liggen. Kep nix meer teruggevonden op wat piepkleine stukjes schaal na ;D.
 Terug naar “Hoe ziet jouw BARF menu eruit?”

Barfplaats wordt gesponsord door