Hier kun je je BARF menu plaatsen. Andere leden kunnen daar op reageren. Leerzaam!

Moderator: Lizzy

Door cynthje
Ik geef sinds kort rodi compleet ipv brokken maar is er een manier om het iets goedkoper te maken want mijn santos weegt 40 kilo en heeft per dag 15 plakken nodig dus dat gaat me per maand zo een kleine 80 euro kosten. kan ik bijv s,morgens smuldier of zo en s,avonds gewoon de rodi geven?alvast bedankt voor het advies.
Door bowie
Je kan het gewoon afwisselen hoor ik geef ook rodi smuldier of wat anders maakt niet zo veel uit.
Als je maar in de gaten houd dat het wel compleet is je kan natuurlijk ook een dagje zelf wat maken hoeft echt niet zo duur te zijn .
Door fester
[quote="Noes"]
rugklachten van Nina...

Nina heeft slijtage in de laatste lende wervels. Zichtbaar op foto's. Je ziet haar echter soms manken met rechter achterpoot en steevast is haar staart wat treurig, d.w.z. dat het laatste stuk afhangt.
Mijn eigen DA heeft foto's gemaakt en zag mogelijk wat tekenen van groeipijnen en verwees me door naar Uithof. Daar constateerde ze dat ze OCD achtige klachten lijkt te hebben maar dan in haar rug (?!) dat laatste vond ik erg vreemd en na secund opinion werd besloten haar eerst uit te laten groeien eer we besluiten al dan niet te opereren.
Mijn eigen DA denkt n.l. dat de slijtage mogelijk niet de reden is voor de klachten! Haar klachten lijken n.l. erg op een hond met cauda equina (staartzenuw bekneld).
Ik ben nu van plan contact op te nemen met Dorit ...uhm nog wat in A'dam. Daar ben ik ooit met vorige hond naar verwezen.
We geven Nina al vanaf heel jong glucosamine i.v.m. stijf lopen, en omdat ze ernstie darm/spijsverteringsproblemen had was men bang voor problemen in de groei....en dat gebeurde dus ook!!!!

Kortom : wat het precies is is nog onduidelijk voor mij, maar de pijn is wel duidelijk. Soms ontkom ik niet aan om haar pijnstillers te geven en lang lopen kan ze ZEKER niet. Met honden spelen is zowat uitgesloten, maar lekker liggend dollen met onze Chihuahua kan ze gelukkig wel. Ook zwemt ze graag en is ze ondanks alles SUPER vrolijk.

[/quote]
Heb je wel eens gedacht aan acupuntuur! Dit heeft bij mijn hond wonderen verricht. Nu wil ik niet zeggen dat dit bij jou hond ook zo moet zijn. Maar mijn oude golden had vreselijke pijn in haar rug waardoor ze mank ging lopen. Rimadyl en metacam hielpen niets. Van alles geprobeerd. Toen ik op het idee kwam op acupuntuur daar had ik iets over gelezen. Het viel niet mee om iemand te vinden. Maar toch gelukt. Om een lang verhaal kort te maken. Mijn hond kwam daar strompelend binnen, en ik had zoiets van dit is het laatste wat ik kan doen. Dan weet ik het echt niet meer. Ze heeft de behandeling ondergaan. En je zal het misschien niet geloven de volgende dag liep ze weer gewoon. Ik geloofde mijn eigen ogen niet. Nog enige tijd door gegaan. en het is helemaal goed gekomen!
Door Noes
Ik gloof je zeker wel hoor!!!

Ik weet niet zo goed wat ik er van moet denken maar heb geen enkele reden om te twijfelen aan jouw ervaring en sta zelf ook open om zoiets te proberen.
Ik ga eerst eens naar Dorit en zie dan weer verder, maar mag ik vragen waar je dan naar toe bent gegaan (of naar wie)?

Petra
 Terug naar “Hoe ziet jouw BARF menu eruit?”

Barfplaats wordt gesponsord door