Op het oog is nu nog lastig want 400 gram rijst een heel veel!

Dus jij voert maar 2 keer per dag, geen 4 keer. Ik vond 4 keer al zo lastig, ga beginnen met 2 of 3. Hij kreeg 1x per dag maar dat is niet goed dus voor de lever.
Moderator: Lizzy
tt-tjes schreef:Chendo krijgt ook gekookt, maar ik geef als koolhydraat gekookte zoete aardappel en witte aardappel. Verder witvis en kalkoen en gekookt ei.Dat is natuurlijk heel jammer maar in zo'n geval heb je helaas geen keuze en de hond zal toch moeten eten. En dan ben je blij als hij het lekker vindt. Jakkie eet zijn leverdieet gretig, maar hij weet verduvels goed dat Duc wat anders krijgt en dat had hij veeeeeel liever
Met de aardappel blijft hij beter op gewicht dan met havermout.
Ik zal waarschijnlijk nooit meer terug kunnen naar Barf/rauw. Hij verdraagt het gewoon niet.
Kaio schreef:Ik probeer havermout + havervlokkenn klaar te maken. Eh hoe doe je dat eigelijk het best?Staat er niet op het pak hoe je het moet bereiden?![]()
- heb er nu echt een potje van gemaakt
![]()
Als het maar gaar is denk ik?
Kaio schreef:Maar goed nog een vraag, beloningskoekjes? Hij kreeg nu gedroogde eendreepjes (uit winkel), vaak geef ik ook lamslongen zelf gedroogd (mag dat ivm koper, weet dat long anders is). Maar wat kan ik dan veilig geven?Misschien dat je met boekweitmeel, huttenkase en appel ofzo lekkere koekjes kunt maken? Geen idee... Ik roep ook maar iets... Er zijn ook vegetarische en veganistische koekjes te koop (zoals Natural Way), dus zelf iets maken moet kunnen, lijkt mij.
Kaio schreef:Maar goed nog een vraag, beloningskoekjes? Hij kreeg nu gedroogde eendreepjes (uit winkel), vaak geef ik ook lamslongen zelf gedroogd (mag dat ivm koper, weet dat long anders is). Maar wat kan ik dan veilig geven?Scott vindt gedroogde banaan en kiwi erg lekker