Hier kun je je BARF menu plaatsen. Andere leden kunnen daar op reageren. Leerzaam!

Moderator: Lizzy

Gedeeltelijk laten ontdooien kan geen kwaad.
Denk dat alle leveranciers bevroren leveren. :)
Voordeel is dat je haalt eruit wat je denk die dag te kunnen portioneren, de rest in de vriezer en wanneer je weer tijd of zin of energie heb ga je weer wat doen ;)
Kijk eens bij de Barfhandleiding en in de bibliotheek op het forum. Verder kom je ook veel te weten door het forum te lezen.
Fruit wordt meestal al extraatje gegeven. Meng het niet met groente, dit kan gaan gisten (appel kan als enige wel).

Voor portioneren hoeft het niet helemaal te ontdooien, net genoeg om te snijden/hakken is genoeg.
[quote="pluk"]
Kijk eens bij de Barfhandleiding en in de bibliotheek op het forum. Verder kom je ook veel te weten door het forum te lezen.

Voor portioneren hoeft het niet helemaal te ontdooien, net genoeg om te snijden/hakken is genoeg.
[/quote]

Ja ik heb al een hoop gelezen maar er is nog veel te leren heb ik al gemerkt :) je bedenkt steeds weer nieuwe dingen dat je denkt oh ja en hoe zit dat dan eigenlijk  :D

ik ga eerst maar eens aan de slag met deze twee menu's en kijken hoe dat gaat. Iedereen in ieder geval bedankt voor de hulp!
 Terug naar “Hoe ziet jouw BARF menu eruit?”

Barfplaats wordt gesponsord door