Hier kun je je BARF menu plaatsen. Andere leden kunnen daar op reageren. Leerzaam!

Moderator: Lizzy

Door Ellen Els en Nina
[quote="Nonique"]
Maak je maar niet druk over mijn DA rekening; Mijn DA komt bij mij het vlees ophalen voor haar eigen veestapel hahahhaha Ook haar dieren BARFEN.

[/quote]

Hé Monique,
Welke DA is dat? Ik weet dat we in dezelfde regio wonen en ik ben op zoek naar zo'n DA.
Door Lizzy
Zo. Ik heb dit topic eens even grondig schoongemaakt, daar ik schoon genoeg heb van de wijze waarop de 'dragende botten discussie' wordt gevoerd. De toon waarop deze gevoerd is, is niet Barfplaats-waardig.

Voor de duidelijkheid en voor alle beginnende barfers: op dit forum adviseren geen botten van dragende delen te voeren en wij adviseren geen botten van oude dieren te voeren. Monique wil deze dragende botten wel voeren. Dat is haar keuze.

En nu gaan we gewoon op normale wijze verder met dit topic over het menu van een boevendagmenu van Monique. De discussie over het wel of niet dragende botten voeren is bij deze gesloten.
Door Nonique
Van de week hadden wij ons orgaan dagje
en daar was Axeltje niet blij mee......... 8)
Die hekelt namelijk Long

Op het menu stond Schapenlong en Runderlever.
Opmerking t.a.v. Runderlever:
deze voeren wij hooguit ééns per maand
Leesvoer, meningsverschillen etc. alom op internet wel te vinden
wij dragen gewoon de voorkeur om niet te vaak runderlever te voeren

Kiekjes van onze boeven orgaan maaltijd:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En Axel eet zijn Long altijd met lange tanden, brrrrr  ::)
Laatst gewijzigd door Nonique op za 01 sep 2007, 09:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Nonique
En eergister hadden wij een rustig dagje
met enkel wat Konijn

Afbeelding

Gister stond op het menu:

Afbeelding

En voor vandaag.........

Afbeelding

Mwa, ons boefkes hoor je zeker niet klagen
en we laten het ons ook goed smaken

:D
Door laura86
Interessant om te zien hoe het er allemaal uitziet. Ik ben ook van plan te gaan BArfen en leer heel veel van dit forum.

Maar: ik heb geen tuin en geen balkon, stinkt het spul wat je ze voert? en maken ze er echt een zooitje van? zo ziet het er wel uit namelijk  8)

Ik moet denk ik ook leren me eroverheen te zetten dat het dode dieren zijn, ik ben zelf namelijk vegetariër, dus als het herkenbaar is (konijn bijvoorbeeld) vind ik het nog wel moeilijk om te zien. Zeker omdat hier 4 hele leive konijntjes in huis rondhuppelen...
Door pallas
Hier eet één hond binnend ader buiten.
de hond die binnen eet heeft een groot plastic tafellaken om van te eten (wel eentje die niet glad is )
Als de bak met eten klaar staat krijgt hij het commando "op je kleedje" en alles blijf er netjes op.
In het begin moest ik wel eens wat terug leggen, want dan ging meneer er mee aan de wandel, na twee keer wist hij wel wat de bedoeling was :)
Na afloop doekje over de bek van de hond en het kleedje in  de was...klaar!

Ik vind het meeste barfspul niet stinken, het ruikt naar vlees. Verse pens ruikt minder dan gemalen. Alleen schapenpens (geen lamspens) vind ik wel meuren, maar de honden vinden het dan ook weer geweldig lekker ruiken :P
Door conleeuw
[quote="laura86"]

Maar: ik heb geen tuin en geen balkon, stinkt het spul wat je ze voert? en maken ze er echt een zooitje van? zo ziet het er wel uit namelijk  8)

[/quote]
het stinkt zeker niet meer als het eenmaal in de maag van de hond is ;D soppie over de vloer of matje waarop ze hebben gegeten, klaar is kees.  ;)
Door Red_Hunter
[quote="laura86"]

Ik moet denk ik ook leren me eroverheen te zetten dat het dode dieren zijn, ik ben zelf namelijk vegetariër, dus als het herkenbaar is (konijn bijvoorbeeld) vind ik het nog wel moeilijk om te zien. Zeker omdat hier 4 hele leive konijntjes in huis rondhuppelen...
[/quote]

Hier op barfplaats zijn best wel veel vegetariers, ik ben er 1 van.
Moest ook even wennen, maar sta nu al lamsruggen met de bijl te bewerken. :-[

Groetjes Trudie
Door W&dy
ik zit met alle studie en grote ogen te lezen en te kijken.
wat een mooie foto's zeg

en soms moet ik wel ff slikken als ik dan naar de konijntjes van de kinderen kijk.
moet er niet aan denken. mijn kinderen ook niet denk ik.

maar ik denk dat mijn honden graag bij je komen eten.

wanneer komen er weer nieuwe foto's
Door koekje
[quote="chieppie"]
en soms moet ik wel ff slikken als ik dan naar de konijntjes van de kinderen kijk.
moet er niet aan denken. mijn kinderen ook niet denk ik.
[/quote]

je hoeft ook niet de nijntjes van de kinderen te slachten hoor, je kan ook voorgeslachte nijnen geven
;D
Door Nonique
Al even ben ik weinig met de barffoto's doende geweest, er staat hier ook heel wat nieuws voor de deur dat even mijn voorrang krijgt  :D Toch een mega dank jullie voor de leuke intresse.
ps: het is super om je doggies te leren eten vanaf een plank of dergelijke, ze doen dat prima vermits je ze het aanleerd. Zo kun je ze overal en waar ook laten eten vanaf hun eigen stek, niet te min willen ze wel eens heen en weer slaan als ze scheuren met grotere stukken vlees - dus naja, een spat heb je altijd wel ergens en met een doekie en soppie kom je al gauw een heel eind wat het plezier niet kan drukken.

Nieuws:
Noami .................. nope ik kan het nog niet verklappen  ???  ::)  ;D
Maar ik beloof dat als ik morgen even wat tijd heb, toch weer even wat barffoto's te plaatsen van onze monster slopertjes.
ps:"beginnende barfes even nuchter bewustzijn dat onze maatjes toch al wat langer barfen ;)"  Toch ik zal een ieder op de hoogte houden van de meest beginnende barfertjes  :D maar dat is een verrassing ;)
Laatst gewijzigd door Nonique op zo 16 dec 2007, 02:26, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Hoe ziet jouw BARF menu eruit?”

Barfplaats wordt gesponsord door