[quote="Lizzy"]
Oh spannend, kiezen! Laat je ons weten welke het geworden is?
Ja, groentemix maken... Ik vind het zelf dus een leuk klusje. Heb ook de goede apparatuur ervoor en ben er na al die jaren zo aan gewend en goed op in gespeeld. Wat voor apparaat heb je gebruikt? Voor hoeveel dagen heb je nu mix? Misschien hebben we nog handige tips voor je
Succes ook met de nieuwe vriezer

!
[/quote]
Ja zeker spannend! Er zijn 6 reutjes in het nest en we mogen als derde kiezen. Ik had de vorige keer al een paar hele leuke gezien, maar eigenlijk zijn ze allemaal onwijs leuk.
Die groentemix: ik vond het dus niet echt leuk, zeker de rode bietjes niet.

Die zaten echt overal. Maar ik heb het met een gewone staafmixer moeten doen, ondanks de goede beker die daarbij zit, toch een hele klus. Ik heb bijna 3 kg gemaakt, hij eet (nu) ongeveer een klein pondje per week, dus voor zo'n 6 weken. Iets minder natuurlijk omdat hij steeds meer gaat eten.
Jij hebt een goede sap machine of zo hè? Ik las dat ergens, maar ik denk dat na een immense bench, vloerbedekking over het parket, een nieuwe vriezer en een heleboel boekjes voor de kinderen en de puppycursus die al betaald is, denk ik dat mijn man het wel fijn vind als ik even stop met kopen! We hebben nog geeneens een hond!
[quote="pike"]
mag ik nog één opmerking maken?: kopvlees behoort tot spiervlees
veel plezier met pup uitzoeken

[/quote]
Yep: ik heb die mix twee keer in het weekmenu gezet en 1 keer heb ik het bij orgaan gerekend en 1 keer bij spiervlees. Ik weet natuurlijk niet wat de verhoudingen zijn die er in zitten (ik heb de bestelling nog niet in huis) maar ik denk dat dit wel zal kloppen zo.
Als de vriezer er is ga ik ook nog even naar de slager kijken of ik nog geiten of wild-onderdelen kan krijgen, want die heb ik nog niet durven bestellen: ik dacht dat ik precies genoeg besteld had, zodat het in mijn vriezertje zou passen. Bij nader inzien en na wat rekenwerk echt niet dus... Vandaar die nieuwe vriezer

Mijn man houdt er gelukkig rekening mee dat ik blond ben.