50% vleesbot
25% spiervlees
15% orgaanvlees
10% groentemix
Extra krijgt hij 2x per week een eitje en 1x per week een eendagskuiken.
Af en toe wat zeewier.
Hij eet dezelfde "complete" groentemix als Pike en Armagnac. Die vindt hij lekker dus ik ben niet eerst met alleen worteltjes begonnen of zo.
Het orgaanvlees is verdeeld in pens (3x per week), hart (2x per week) en nier en lever (beide 1x per week).
Hij eet nu 10% van zijn gewicht, als ik hem schraal vind worden dan gaan we op de weegschaal en stel ik het opnieuw op 10%, dat is zo'n beetje om de 4 dagen.
Aan spiervlees eet hij tot nu toe kopvlees, lamsvlees, hert, paard, konijn, struis, haas en visjes. Alles gaat erin.
Aan vleesbot heeft hij nu gehad kippenek, kippevleugel en kipkarkas, parelhoenvleugel, eendenek en eendevleugel, konijnkarkas en een gedeeltelijk haaskarkas. Eerst werd alles minitieus geplet, sinds gisteren heb ik alleen nog maar flink geknipt. Het kauwen gaat nog steeds niet zo goed, hij kauwt wel maar krijgt er geen stukken af. Dus na wat gekauw floept alles in zijn geheel naar binnen. Zelfs van zo'n eendagskuiken, daar krijgt hij het koppetje vanaf maar de rest krijgt hij niet in stukken! Verteren doet het allemaal wel goed want er zijn geen problemen met ontlasten. Als ik ga zoeken (