Hier kun je je BARF menu plaatsen. Andere leden kunnen daar op reageren. Leerzaam!

Moderator: Lizzy

Door *Natasja*
Beau begint sinds een week uit te dijen (nu al...). Hij moet dus minder gaan krijgen, maar hoeveel minder? Net zoals Benthe 800 gram per dag ipv 1 kilo?

Wel fijn, had ik net alles in de juiste porties ingevroren, kan ik overal weer wat afhalen.  ::)
Door Lizzy
[quote="*Natasja*"]
Beau begint sinds een week uit te dijen (nu al...). Hij moet dus minder gaan krijgen, maar hoeveel minder? Net zoals Benthe 800 gram per dag ipv 1 kilo?

Wel fijn, had ik net alles in de juiste porties ingevroren, kan ik overal weer wat afhalen.  ::)
[/quote]

Ik zou inderdaad naar 800 gram gaan. Je kunt, als het nog behoorlijk bevroren is, met een warmgemaakt mes prima 200 gram eraf snijden en terug in de vriezer gooien hoor! En 4 x 200 gram is weer een maaltijd ;D
Door *Natasja*
[quote="Lizzy"]
Ik zou inderdaad naar 800 gram gaan. Je kunt, als het nog behoorlijk bevroren is, met een warmgemaakt mes prima 200 gram eraf snijden en terug in de vriezer gooien hoor! En 4 x 200 gram is weer een maaltijd ;D
[/quote]

Ik ben sinds vorige week woensdag of donderdag naar 800 gram gegaan voor Beau. Daarnaast heeft hij 1 dag op eigen verzoek gevast  :) En ik merk nu al dat dit beter voor hem is, hij "slinkt" weer. Wat ook meespeelt, is dat hij op dit moment minder beweegt, doordat we minder naar het strand kunnen en hij wat stram is, waardoor hij minder rent.

Ja, ik verklein de porties en gooi het restant weer terug in de vriezer. Ik krijg nu allemaal van die kleine "afval-porties" in de vriezer, dus is mijn hele opberg-systeem weer naar de knoppen  ::) Maar dat komt volgende keer wel weer goed, als ik nieuwe porties moet maken.
 Terug naar “Hoe ziet jouw BARF menu eruit?”

Barfplaats wordt gesponsord door