Pfff... ik kan hèt nog niet vinden hoor

Heb al zoveel geprobeert, maar vind het moeilijk om een manier van voeren te vinden die beide hondjes èn mezelf goed bevalt. Heb meer dan een half jaar volledig zelf samengesteld, zowel mèt al zonder groente, voor die tijd verschillende soorten kvv gevoert en sinds de 2e als pup binnen is komen wandelen wordt er weer meer teruggevallen op de carnibest, deels uit gemak omdat pupje vaak moet eten en nog geen botten kon kauwen èn omdat ik haar niet ongemalen dingen zelfstandig kan laten eten (stikt erin) evenals de oudste, ook die moet begeleid worden daarin. En dat gaat niet zo makkelijk, 2 honden, die èn geholpen moeten worden èn dan ook nog afzonderlijk van elkaar omdat er anders ruzie ontstaat, en dat in je eentje omdat manlief er van gruwelt
OK, maar om een lang verhaal kort te maken

....
Momenteel voer ik al een tijdje met carnibest en losse onderdelen, en dat bevalt ons allen aardig. Wilde er voor de gewissigheid toch even door anderen naar laten kijken of ik niet iets uit het oog verlies:
In een week voer ik (niet op vaste dagen maar geen 2 dagen achter elkaar bot):
1 dag ribben (geit, lam of hert)
1 dag eendenekken
1 dag kippenekken of hele kip
1 dag vuile pens
1 dag spiervlees (hert, struis)
2 dagen carnibest natuur
evt. nog snel een bakkie smuldier compleet wanneer 1 van de onderdelen op is bv.
Vis is geen optie, daar zijn ze helaas beide allergisch voor
Het gaat nu om de avondmaaltijden die ze dus beiden eten, pupje krijgt smorgens ook nog een portie carnibest

(ow, en de oudste wil soms 's ochtends ook een kwakje carnibest, dan geef ik hem 100 gram

)