[quote="Lizzy"]
Ja, runderpens heeft vaak van die randen wit vet er aan zitten en dat zie je eigenlijk nauwlijks bij schapenpens. Ik zou ook zeker voor runderpens gaan. Rauw schapenvet is ook prima.
Weet je wat ik eigenlijk denk? dat ze wat moeite heeft (moet wennen) met de omschakeling van een heel koolhydraatrijk dieet (lees brokken) naar een koolhydraat-arm dieet (lees wat je haar nu geeft)...
Heel veel honden hebben daar last van en vooral de honden die veel energie hebben en dun zijn. Heel veel van dit soort honden vallen zelfs af, in het begin! Meestal trekt dit na verloop van tijd vanzelf wel recht.
Maar bij Brutus heeft dat wel een jaar geduurd! Hij was echt een jaar lang graatmager en zelfs met schapenvet kreeg ik hem niet echt dikker. En ineens, ineens van de een op de andere dag: kwam hij aan en moest ik hem zelfs minder gaan voeren!
[/quote]
Laten we hopen dat het hier ook zo zal gaan... Ik denk het van niet eigenlijk. haar moeder is ook zo graatje mager en we geven nu vanaf januari vers, dus denk niet dat het gaat aanzetten...