[quote="pallas"]
Orgaanvlees komt idd iets te hoog uit, maar ik wil ook niet bijna elke keer als ik barf kip geven. Ben druk bezig adresjes te verzamelen en heb net 'n grote visboer gestrikt voor zalmkoppen en ander visafval

verse vis eten ze ook wel maar toevallig deze week eventjes blikje gehaald (druk druk)
botten van alle diersoorten heb ik ook nog niet en ik vind die keuze in het menu dus ook wat beperkt.
Oja kalkoen eten ze ook wel eens of valt dat gewoon onder de kippevlees??
hoe vindt je het percentage groente en wat zijn jouw ervaringen met meer of minder groente geven?
heb ook iets gelezen over kiemen geven , is dit misschien nog een goede aanvulling voor Didot ivm de vacht problemen?
Zo, dat waren toch nog heel wat vragen hoop dat je me nog wat wijzer kan maken!
alvast bedankt!
[/quote]
Kalkoen is geen kip. Dus is een andere vleessoort.
Het percentage groen is prima. Ik heb zelf betere ervaring met 15% maar dit is zoooo hond afhankelijk! Ik ken ook honden die het beter doen op 5%. Ik zou zeggen: probeer het gewoon zelf op je hond uit! Voer een maand 5%, voer een maand 10% en een maand 15% en kijk wat bij jou hond het beste werkt!
Kiemen bevatten veel vitamines en mineralen maar zijn zeker geen wondermiddel bij huidproblemen... Was het maar zo... Maar nee, het is een goede aanvulling bij je groentemix. Ik mix vaak kiemen door de groentemix, dus gewoon, als groente.