Hier kun je je BARF menu plaatsen. Andere leden kunnen daar op reageren. Leerzaam!

Moderator: Lizzy

Door Greece
Hopenlijk geven de foto's duidelijkheid en kan vandaaruit verder een plan van aanpak gemaakt worden.
(Ik vind toch wel enkele tegenstrijdigheden in het verhaal , maar goed daar gaat het topic niet over :biggrin2: )
Nog even een kleine opmerking mbt de homeopaat: duitse herders groeien idd heel hard in de hoogte ( tot ca 10 mnd) en kunnen dan super smal zijn. Ik heb nooit anders gezien (40+ jaar dh gehad) en pas op latere leeftijd gaan ze uitzwaren( breder worden, diepere borstkas).
Dus dat de opname calcium fosfor niet optimaal zou zijn omdat hij gestaag in de breedte zou moeten groeien geloof ik niet. Maar hè dat ben ik maar hé :D
Door Amber98
Meeste honden groeien inderdaad eerst flink de hoogte in, maar in vergelijking met zijn broer gaat er toch iets niet helemaal lekker. Homeopaat heeft zelf ook al heel wat jaren Duitse herders gehad en is er dus wel bekend mee, maar hij was gewoon gigantische smal, met mega lange poten, ook een hele smalle kop.

Ik heb na de start van de celzouten flink verandering gemerkt in de manier groeien ;)

Welke tegenstrijdigheden vind je?
Door Lizzy
Deze visolie (eskimo extra visolie) capsules bevat een triglyceridevorm. Dus dat is goed. De ascorbylpalmitaat die er in zit is ook prima en kent volgens mij geen bijwerkingen.
 Terug naar “Hoe ziet jouw BARF menu eruit?”

Barfplaats wordt gesponsord door