Brego zou het volgende krijgen:
- 500gr vleesbot
- 275 spiervlees
- 110 groenten
- 110 pens
- 110 organenmengeling
Hiervoor heb ik het volgende besteld (+ nog liggen van de vorige bestelling)
Vleesbot: kwartellijfjes, konijndelen, kippennekken, combo lamsribben met weinig vlees en kippen drumsticks ( teveel aan kipspiervlees vult dan magere ribben aan), eendevleugels
Spiervlees: rendier, lam, zebratrimmings, paardensnijsels, eland, rundergehakt (maar 2 porties)
Organenmengeling: heb zowel een kant en klare mengeling gekocht als apart: konijnenniertjes, lamslever, kippenharten, kippenmaagjes. Hiervan zou ik zelf een mengeling maken en dan wissel ik de 2 mengelingen van elkaar af
Groenten: voorlopig gebruik ik de groentenburgers nog, maar ben ook van plan om in de komende weken zelf een mengeling te maken (met pompoen en wortel) en deze dan ook af te wisselen.
Pens: geitenpens en runderpens zullen afgewisseld worden.
Ik heb niet echt een dagplanning opgemaakt, zal gewoon zorgen dat hij elke dag wel iets anders krijgt, probeer wel te zorgen dat bij elk type vleesbot een ander type spiervlees zit, zolang ik hem dan dagelijks een ander type bot geef heeft hij normaal genoeg diersoorten binnen.
Nu had ik in een ander onderwerp dit al gevraagd, kan dus zijn dat je dit dubbel ziet, maar ik kom soms op nogal vreemde dingen uit waarvan ik me afvraag wat het is/waarvoor je het kan gebruiken bijv: long om zelf te drogen, geelhaar, paardenlippen, of lippen andere dieren, konijnenkoppen en oren, etc... is dit allemaal om te drogen als snack? En hoe doe je dit dan + telt dit mee voor je hoeveelheden?
Bedankt!