Hier kun je je BARF menu plaatsen. Andere leden kunnen daar op reageren. Leerzaam!

Moderator: Lizzy

Door pippie
[quote="Lizzy"]
Nou, het ligt eraan hoe je het bekijkt of hoe je dat bedoeld. Als je TEveel botten geeft, geef je dus TEweinig andere dingen en dat lijkt me niet goed (dan komt de hond ook voedingsstoffen tekort, lijkt me).
[/quote]

Ze krijgen hier allemaal om de dag een kalfs of lamsbot/rib. Dit trek ik niet van hun normale portie af om reden dat ze allemaal goed op gewicht zijn en heel veel bewegen. Dat bedoel ik dan met evt teveel bot.
Addy
Laatst gewijzigd door pippie op za 21 mei 2005, 10:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lizzy
Hi Dory, ohhh, ik wist niet dat Leo ze al had! Ik heb hem even ingeseind dat we graag de foto's op de BarfClub hebben, maar hij heeft het druk... even afwachten dan maar....
Door Lizzy
[quote="pippie"]
Ze krijgen hier allemaal om de dag een kalfs of lamsbot/rib. Dit trek ik niet van hun normale portie af om reden dat ze allemaal goed op gewicht zijn en heel veel bewegen. Dat bedoel ik dan met evt teveel bot.
Addy
[/quote]

Je kunt maar 100% voeren natuurlijk ;). En aangezien vooral grote botten veel fosfor en calcium bevatten, zou ik zelf geneigd zijn ze toch mee te rekenen met het totaal, ondanks dat ze een teveel aan calcium wel uitscheiden. Nogmaals, deze botten bevatten ook fosfor. Hoe zit het eigenlijk met de ontlasting als je zoveel bot geeft? Of geef je eigenlijk heel weinig bot en kom je met deze botten op nog steeds een redelijk laag percentage uit?
Door pippie
De ontlasting is prima, niet te hard en niet te zacht
En inderdaad 100% is 100%, ik geef het eigenlijk als extraatje i.p.v. andere lekkertjes, soms krijgen ze een kippenekje, soms een kalfsrib etc. Ze eten maar een keer per dag, vroeger toen ze nog brokken aten kregen ze sávonds een paar blokjes kaas en een buffelhuidje.
Nu ter vervanging dit
Door sylvia
[quote="pippie"]
De ontlasting is prima, niet te hard en niet te zacht
En inderdaad 100% is 100%, ik geef het eigenlijk als extraatje i.p.v. andere lekkertjes, soms krijgen ze een kippenekje, soms een kalfsrib etc. Ze eten maar een keer per dag, vroeger toen ze nog brokken aten kregen ze sávonds een paar blokjes kaas en een buffelhuidje.
Nu ter vervanging dit
[/quote]

een soort van toetje dus
 Terug naar “Hoe ziet jouw BARF menu eruit?”

Barfplaats wordt gesponsord door