[quote="smulpaap"]
Je hoeft het echt allemaal niet te ingewikkeld te maken
Als je hond 240 gram per dag eet dan kan je de hond een hazenbout van 190 a 200 gram geven , en de 35 gram orgaan en 20 gram groenten erbij en dan kom je uit op 245 gram
En een hazenbout is erg goed bevleesd , dus daar raakt de hond echt niet van verstopt . Haas wordt wel gezien als een wat hardere soort vleesbot
Ik zou hazenbouten zeker niet stuk hakken , haas wil nog weleens ietwat splinteren als wij mensen ermee aan de slag gaan . Laat het maar aan de hond over
En wat ik zelf altijd doe na een dag haas , is de volgende dag weer een zachtere soort vleesbot , dan heft het elkaar a.hw weer op
Dus even de ontlasting in de gaten houden ook bv
En misschien de rest van het menu even posten (als je er niet uitkomt ) dan kunnen we meekijken en je tips geven als je dat wilt
[/quote]
Ik snap het. Dank jullie wel.

Het probleem is dat ik nog heel veel kvv in de vriezer heb. Dus dat moet eigenlijk eerst op voordat ik ruimte heb om meer barf aan te schaffen en een goed menu te maken voor mijn beginnende Barfster.
Op dit moment is het menu:
's Ochtends 240 gram Barf van een van deze twee:
Parelhoenkarkas, hertenvlees, runderpens/runderhart, hertenlever, hertennier en groente
Hazenvoorpoot met runderpens/runderhart, hertenlever, hertennier of met kalkoenvlees en groente
en 's middags krijgt ze afwisselend:
240 gram Meat4Dogs Haas (Haas, rund, lam, geit, bot, vlees en organen hiervan) met groente
Meat4Dogs Konijn (Konijn, rund, lam, geit, bot, vlees en organen hiervan) met groente
of Meat4Dogs Wilde Gans (Gans , bot, vlees en organen hiervan) met groente
Ik ben op dit moment hard aan het zoeken naar leveranciers, maar ik vind het best wel lastig. Ik kan er wel aan komen, maar dan betaal ik de hoofdprijs of ik moet een heule grote bestelling doen, dus het is nu even doormodderen totdat de kvv een beetje op is en ik wat leveranciers gevonden heb. Het zal wel drie keer niks zijn zo.