botten 50/50 = 2000 gram per week
groenten en fruit = 1000 gram per week
spiervlees of kant en klaar = 500 gram per week
orgaanvlees = 750 gram per week
pens = 500 gram per week
tafelresten = 250 gram per week
Voor Kaiya (m'n mixje) dacht ik aan 4.100 grammen per week (zo'n 600 gram per dag) te weten
botten 50/50 = 1.500 gram per week
groenten en fruit = 840 gram per week
orgaanvlees = 630 gram per week
spiervlees of kant en klaar = 420 gram per week
pens = 500 gram per week
tafelresten = 210 gram per week
Ik moet dit nog feilloos is fraaie dagmenuutjes gaan verwerken, weet ook niet of dat zo snel allemaal gaat lukken maar lijkt 't voorlopig ergens op?
Heb een mooi lijstje aan de koelkast hangen waar ik per dag alles in kan vullen wat ik geef, zodra we een week of wat draaien heb ik zo een goed overzicht dacht ik.
O ja, waar valt hart nu eigenlijk onder.... orgaanvlees? Daar zijn de meningen geloof ik een beetje over verdeeld. Ik gaf/geef hart eigenlijk best wel veel dus wanneer ik ook magen (kip + rund + lams) en lever (kip + rund + lams) wil blijven voeren moet ik daar voorzichtig mee zijn, qua hoeveelheid?
Maakte altijd g/f-mixen en las hier dat het beter is òf groentenmix òf fruitmix te geven. Zo gezegd zo gedaan.... die fruitmix vonden ze dus 10 x niks

De tafelresten, kom er nu dus achter dat ze ver over 5% zitten, denk eerder 10%, ze zijn hier nu eenmaal gek op zuivel.... ga het uiteraard proberen zoveel mogelijk rond die 5% te houden maar maakt het erg veel uit wanneer ik er boven kom?
Ik voerde voorheen eigenlijk min of meer op de gok, dus het is best wel puzzelen nog

Waar ik best wel blij mee ben is dat ik bij m'n Turkse slager 1 kilootje diepgevroren (maar wel rauwe) sardines op de kop kon tikken, gaf ze voorheen uit blik maar dit vinden ze dus echt héérlijk... (heb ze alvast een voorproefje gegeven). Ze zijn weliswaar klein, maar ik moet er nog even niet aan denken die knoerten met graat en al te geven

Nou, een heleboel vragen.... graag jullie mening wanneer je ff tijd hebt?
Alvast dank en groet
Anne Marie