Hier kun je je BARF menu plaatsen. Andere leden kunnen daar op reageren. Leerzaam!

Moderator: Lizzy

Ik kijk niet zo vaak in deze sectie... nu toevallig wel.
Ik zie dat je een grote hond hebt; 28 kilo.

Zou de kippennekken vervangen voor eendennekken of eendkarkas.
Om de doodeenvoudige reden dat een kippennekje wel heel klein is.

Verder heb je echt best wel veel diersoorten op je menu staan, dat wordt vast smullen!

Wat vis betreft: mijn honden zijn ongeveer van het zelfde formaat. Ze eten wel bijna het dubbelen, maar goed dat zegt niks.
In weken dat we heel veel trainen geeft ik ze een zalmkop of lijf gewoon al extra'tje. Hebben ze een relax week dan is zalm hier vervanger voor een dagportie vleesbot.
Voor een amstaff is hij wel redelijk groot maar vooral breed bespierd.
Ik verwacht ook wel dat hij misschien wat meer moet dan de berekende 2% maar dat kan altijd nog.
Ben niet zo fan van honden met een spekrandje ;)
@berna, jij hebt vizla's? Leuke honden! Wel wat hoger dan Enzo, en nog beweeglijker denk ik. Ik vergelijk ze een beetje met de weimeraners die ik heb gehad?

Leuk toch nog een paar tips te krijgen...
Qua beweging vergelijkbaar met weimaraners ja.
Qua karakter zijn ze totaal anders.

Die spekrandjes hou ik ook niet van, mijn honden zijn echte athleten en geen grammetje te zwaar. Maar goed een vizsla kun je niet vergelijken met een stafford ;-)
Heb besteld bij Degomeat! Ben erg benieuwd.
Even nog wel een flink klusje om alles te portioneren maar dan kan Enzo lekker smullen!
Gister alvast een groente pretje in elkaar gedraaid en in portie zakjes in de vriezer gedaan.
Mijn vriend dacht dat ik aan het gifmenger was toen hij de ontplofte keuken zag haha!

Ik heb ongeveer 15 kg vlees besteld, zou dat passen in 2 vriesladen? Anders moeten we nog even wat inschikken in onze eigen vriezer.....
 Terug naar “Hoe ziet jouw BARF menu eruit?”

Barfplaats wordt gesponsord door