Hier kun je je BARF menu plaatsen. Andere leden kunnen daar op reageren. Leerzaam!

Moderator: Lizzy

Door Hope
Kwaliteitsverlies viel hier nu heel erg mee. Had gisteren een dag vrij, heb steeds 3 stukken laten ontdooien. Dan gesneden, en zo snel mogelijk weer ingevroren. Maar was wel een hele dag werk.

Vind het zelf wel echt leuk om te doen. Zit nu al te bedenken wat ik straks toe wil voegen als het goed gaat.
Heb alweer veel gezien, ook van de week bij Lupa. Kosten vallen al bij al best mee.
Hope staat wonderbaarlijk op zijn kippennekken te kauwen. Ik kan ze in de keuken horen kraken, haha!
Vanavond voor het eerst spiervlees, morgen voor het eerst orgaan. Woensdag pens.

Hij heeft voor het eerst sinds maanden weer een natte neus. Er zijn geen plekken bijgekomen en hij heeft nog niet lopen krabben. Tot nu toe gaat het goed...

Hoe is het bij jou, Kimi? Al gestart?
Door Hope
Hier is ook nog niks helemaal ontdooit.
Het is echt nog goed hard, en er is met een mes vrijwel niet doorheen te komen.
Maar wel kan ik er dan stukken af snijden, die weeg ik en gooi ik in de vriezer.

Zou nog altijd niet weten hoe het anders moet, haha!
Door Hope
Is het trouwens erg als hij per dag niet aan die 560 komt, maar per week wel aan zijn weekbehoefte?
Hij krijgt nu de ene dag wat minder, de andere dag wat meer en dan kom ik per week mooi uit.

Het gaat trouwens erg goed!
 Terug naar “Hoe ziet jouw BARF menu eruit?”

Barfplaats wordt gesponsord door