Hier kun je je BARF menu plaatsen. Andere leden kunnen daar op reageren. Leerzaam!

Moderator: Lizzy

Door Aquillo
ik vind kippennekken wat klein voor zo'n grote hond. Ik vind ze zelfs voor mijn kleine honden te klein, want ze slikken ze in een keer in. Ik voer liever kalkoennekken en eendennekken. Zo'n grote hond zou ik toch liever grotere delen geven, dan moet ie tenminste nog wat moeite doen voor zijn maaltijd  ;) Evenals een pens.
Estrella (weegt ca 19 a 20 kg) krijgt ze hier soms als dubbele maaltijd.. en dan eet ze rustig een kg weg hoor.
Aquillo (12, 5 kg) krijgt rustig 500 gram pens.  :biggrin2:
Laatst gewijzigd door Aquillo op wo 07 jul 2010, 23:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Migudu
Ja, dat is waar, kippennekken zijn klein.
Maar Migudu slikt ze niet weg, hij kauwt alles heel goed. Bovendien vindt hij ze verschrikkelijk lekker.
Zal het in gedachten houden.

Groetjes,
Gerda
Door tanja82
Mijn rottweiler had gisteren kippennekken en de eerste werdt nog opgebeten de rest ging er zo doorheen,met het resultaat dat ik ze na een half uur weer kom opruimen had madam ze weer terug gegeven en weigerde ze op te eten.
Hier dus ook alleen nog maar grotere nekken of ik moet ze een voor een geven dan bijt ze er wel op
 Terug naar “Hoe ziet jouw BARF menu eruit?”

Barfplaats wordt gesponsord door