Hier kun je je BARF menu plaatsen. Andere leden kunnen daar op reageren. Leerzaam!

Moderator: Lizzy

Door yalla
Ik gebruik Rodi-worst als beloningsvoer, maar misschien is het ook wel te gebruiken als complete maaltijd. Ik ben niet bang dat Rover het niet eet, er is NIETS wat hij niet eet ;)
Door Truus
[quote="yalla"]
Ik gebruik Rodi-worst als beloningsvoer, maar misschien is het ook wel te gebruiken als complete maaltijd. Ik ben niet bang dat Rover het niet eet, er is NIETS wat hij niet eet ;)
[/quote]
;D Dan heb je geluk!
Vandaag las ik in een folder dat Rodiworst Lams/rijst een volledige maaltijd was en Rodiworst Kip/rund een aanvullend produkt is.
Ik heb er geen ervaring mee.
Laatst gewijzigd door Truus op vr 30 jul 2004, 18:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Door marijkewolf
Omdat mijn hond alleen maar geit kan eten vanwege allergie, zat ik ook net zoals jullie in de vakantie met een probleem. Onze boot heeft alleen maar een kleine koelkast en daar kan geen 5 kilo geitevlees in. en in Friesland weet ik in geen plaats een Islamitische slagerij. Daarom heb ik op advies van mijn dierenarts het vlees gedroogd in mijn oven. Eerder had ik dit ook met kippenvlees en struisvogelvlees gedaan, toen mijn hond daar nog tegen kon. Ik heb het 5 weken goed gehouden, maar was langer mogelijk geweest. Gemalen vlees gedroogd voor in zijn eten en reepjes vlees als lekkere hapjes.
Groetjes
Door yalla
Nou bedankt voor de tip Marijke. De volgende keer zal ik dit zeker eens gaan onderzoeken. Ik heb nu al brokken in huis en meneer eet ze zonder moeite op.
Door yalla
[quote="Lizzy"]
Ik ben nou zo benieuwd of hij stopt met poep eten ;D!
[/quote]

Nou je zult het niet geloven en ik hou het nog maar even op toeval, maar hij heeft gisteren en vandaag nog geen drol naar binnen gewerkt en hij zit nu op FarmFood sinds.... jawel gisteren :-\
Door Lizzy
Da's toch bizar!! Ik heb er echt geen verklaring voor, maar ik blijf het zo raar vinden. OK, nu vind ik 2 dagen nog toevallig, maar wat nou als hij de komende weken geen poep meer eet? (ik zou hem eens een tijdje op die brokken laten zitten om er een goed inzicht in te krijgen). Wat dan??!
Door yalla
[quote="Lizzy"]
Da's toch bizar!! Ik heb er echt geen verklaring voor, maar ik blijf het zo raar vinden. OK, nu vind ik 2 dagen nog toevallig, maar wat nou als hij de komende weken geen poep meer eet? (ik zou hem eens een tijdje op die brokken laten zitten om er een goed inzicht in te krijgen). Wat dan??!
[/quote]

Nou Liz, daar durf ik eigenlijk nog maar niet aan te denken. Eerst eens komende week afwachten. Nou moet ik zeggen dat ik natuurlijk ook heel intensief met hem bezig ben vanwege die workshop dus dan heeft hij misschien ook minder interesse in poep eten. Denk namelijk dat er (zeker in het begin) sprake was van aandachtvragend gedrag. Maar we zullen zien hoe het verder gaat. Wanneer het inderdaad blijkt met brokken te maken te hebben, open ik hier wel een discussie-item en dan mag iedereen zijn mening geven..... :D
Door yalla
Nou Rover eet net zo graag hondenpoep als hij brokken eet, dus ik ben nog altijd geen stap verder. :(
Door Lizzy
[quote="yalla"]
Nou Rover eet net zo graag hondenpoep als hij brokken eet, dus ik ben nog altijd geen stap verder. :(
[/quote]

Nou, ik vind dat je wel 1 stap verder bent.... je weet in ieder geval dat het niet aan de verse voeding ligt.....
Door yalla
Nou ik ben eerder bang dat het al zo ingesleten gedrag is, dat de voeding nu geen invloed meer heeft maar het is ooit ergens vandaan gekomen natuurlijk.
Wel heb ik nu besloten er gedragstechnisch iets aan te gaan doen, maar daar ga ik hier verder niet over uitweiden.
Door Helen
Balou eet veel poep op brokken en op kvv en op barf bijna helemaal niet (heeeel af en toe een likje, maar geen hap meer) en als ze een keer in de week een heel prooidier krijgt helemaal niet. Een hele kwartel eens in de week met ingewanden en veren en al is al voldoende. Misschien is dat een optie voor Rover?

groetjes Helen
 Terug naar “Hoe ziet jouw BARF menu eruit?”

Barfplaats wordt gesponsord door