[quote="An"]
Nah je kan mensen en honden niet vergelijk dat weten we allemaal hier toch wel. Salmonella is voor mensen ook heel wat erger dan voor honden.
Mijn persoonlijke mening is je barft of je barft niet he. Als je telkens weer bang moet zijn als dit bot gaat splinteren of oh jee hoe zit het nu met dat virus en oh jee als dat maar goedkomt dan kan je beter ophouden denk ik want dan is de hele theorie wat aan je voorbijgegaan.
(ik bedoel dit helemaal niet persoonlijk hoor, is gewoon een observatie

)
[/quote]
Ik bedoelde niet dat je het niet moet voeren. Volgens mij kun je alleen niet stellig zeggen dat het niet schadelijk is voor de hond. Mijn gevoel zegt dat je dat niet zeker weet. Men gaf al die runderen ook vlees/bottenmeel omdat men dacht dat het goed was. Men wist de gevolgen ook niet! Zo bedoelde ik heb. Als ik er aan kan komen krijgt mijn hond ook van die lekkere koppen hoor
Trouwens, de islamieten die ik ken krijgen alles aangeleverd. Ze moeten dan deels nog wel zelf uitbenen (de botten mag ik hebben

), maar andere dingen hebben ze nooit, zoals kop/hart/ lever oid.
Ik zou niet weten waar ik dat wel kan vinden..... Slachten 'jullie' islamieten wel alles zelf?