Hier kun je je BARF menu plaatsen. Andere leden kunnen daar op reageren. Leerzaam!

Moderator: Lizzy

Door bochegi
De Havermout( kan een hond weinig mee en bevat notabene gluten, er bestaat n.l. geen glutenvrije havermout) zou ik weg laten en je kan gerust ook een keer een pensdag invoeren (weliswaar dan vuile pens).
Wees na verloop van tijd iets wat brutaler en probeer niet iedere dag uit te balanceren. Dat doe je bij je eigen maaltijden waarschijnlijk ook niet. Wissel de pensdag eens in voor een visdag, vraag eens bij een viskraam op de markt naar zalmresten o.i.d.
Je hond zal je dankbaar wezen!!!

succes Bo
Door Aneska
Zou ik dan 1 week een pensdag en de andere week een visdag kunnen doen? Ze krijgen dan nog wel zowieso iedere week een sardientje (dat vinden zowel zij als ik heerlijk!!  :P)
En de havermout die maak ik dan zelf wel op  :)  :)

Ik ga proberen om na een tijdje niet meer zo uit te balanceren, maar ik vind het zelf nog wel een beetje een eng idee. Maar ik heb nog even de tijd om daaraan te wennen. (Moet eerst nog een vriezer halen voordat ik eraan kan beginnen  :D)

Alvast bedankt!!
Door Red_Hunter
[quote="Aneska"]
Zou ik dan 1 week een pensdag en de andere week een visdag kunnen doen? Ze krijgen dan nog wel zowieso iedere week een sardientje (dat vinden zowel zij als ik heerlijk!!  :P)
En de havermout die maak ik dan zelf wel op  :)  :)

Ik ga proberen om na een tijdje niet meer zo uit te balanceren, maar ik vind het zelf nog wel een beetje een eng idee. Maar ik heb nog even de tijd om daaraan te wennen. (Moet eerst nog een vriezer halen voordat ik eraan kan beginnen  :D)

Alvast bedankt!!
[/quote]
Kijk wel uit sommige honden gaan aan de dunne van een pensdag of visdag.
1 van mijn honden had vaak last na een visdag, nu geef ik 2x per week een sardientje of zalm als toetje.

Groetjes Trudie
Door Aneska
Oke, ik zal dan eerst eens een proefdag doen om te kijken hoe ze erop reageren, want Gipsy is natuurlijk ook niet de makkelijkste. Ik geef ze nu ook al iedere week een sardientje dat gaat in ieder geval goed.
 Terug naar “Hoe ziet jouw BARF menu eruit?”

Barfplaats wordt gesponsord door