Hier kun je je BARF menu plaatsen. Andere leden kunnen daar op reageren. Leerzaam!

Moderator: Lizzy

Door Lizzy
[quote="Liekeee"]
die vitamines enzo en ik lees ook over ei geven? is dat ook nodig?
[/quote]

Ik onderscheid toch wel voedingsupplementen van gewone voedingsmiddelen hoor. Vitamine preparaten, dingen als glucosamine, visolie, etc. : dat vind ik voedingsupplementen. Een ei is gewoon een voedingsmiddel. Net als yoghurt, kefir, fruit, groente, etc. Twee rauwe eieren per week is wel erg gezond. En de meeste honden vinden het ook verrukkelijk. Ik zou dat mijn honden niet onthouden nee. Alleen mijn honden die wat mankeren krijgen voedingsupplementen. Brutus bijv, hij is 12,5 jaar en heeft wat mankementen. Hij krijgt dus wat supplementen. Mijn andere twee honden krijgen dat niet.
Door Liekeee
okee dus eigelijk hoef ik daar dus niet naar te kijken, ook niet als ik langer bezig ben want ik zit tussen de menus te kijken maar ik zie toch een aantal mensen met suplementen? en staat er in de bibliotheek dan ook iets meer uitleg over die suplementen heb het namelijk nog niet kunnen vinden. en hoe weet ik dat mijn hond genoeg vitamines en alles wat ze nog meer nodig heeft binnen krijgt zijn daar ook richtlijnen voor en hoeveel ik moet geven, want dat stukje snap ik nog niet echt.
Laatst gewijzigd door Liekeee op di 13 jan 2009, 18:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Door sumic
Ik ben ook nog een beginner hierin. Ik heb een boxer reu van net 1 jaar oud. Ook ik heb veel verschillende brokken geprobeerd en niks was echt goed (vaak diarree en hij bleef zo dun) Ik ben begonnen met vers vlees te voeren ;Smuldier vlees of pens compleet. Toen ging het al meteen een stuk beter ook kan zijn maag alvast wennen en is de overgang van brokken naar barf niet zo groot. Misschien is dat een idee voor je? eerst eens vers vlees proberen en je in de tussentijd goed verdiepen in de barfmethodes. De mijne gaat volgende week beginnen met zijn eerste barfmaaltijd! Ik ben zo benieuwd!
Door RoLa
FF totaal OFF TOPIC.... wat leuk al die jonge boxers.....
Heb er 1 van ruim 7 jr en 1 van 5 jr...
En krijg van deze foto weer enorme zin in n pupsel... :D :D :D
 Terug naar “Hoe ziet jouw BARF menu eruit?”

Barfplaats wordt gesponsord door