Hier kun je je BARF menu plaatsen. Andere leden kunnen daar op reageren. Leerzaam!

Moderator: Lizzy

Door Lycka
Ik zat te denken aan een mix van pompoen, boontjes, sla, bloemkool, andijvie en iets van worteltjes en knoflook. Wou er dan af en toe een eitje bij doen en wat biogarde. De mix gaat door de pens aangezien mijn boxer geen groente wil  :'(
Door Lycka
[quote="Robian"]
Mocht je een keer een makreel willen proberen, die heb ik nog wel in de vriezer liggen.
Ik kan het volgende week zo meenemen naar de training in Markelo.
[/quote]

Markreel wil ik wel proberen, moetje even zeggen wat je van me krijgt dinsdag  ;D
Door Robian
[quote="Lycka"]
Markreel wil ik wel proberen, moetje even zeggen wat je van me krijgt dinsdag  ;D
[/quote]

Ik heb nog 1 makreel in de vriezer en daar staat nu jouw naam op  :D
Ik heb ook nog 1 zalmkop met lijf waarvan de filets vanaf zijn gesneden. Wil je die ook proberen?

Geen idee wat die pompoentjes kosten, waren niet zo heel duur geloof ik. Zo rond de euro.
Ik zet het hier wel op bp als ik het weet.

Ik weet wel wat de makreel en zalm kost..... niks/noppes/nada... zie het maar als een cadeautje voor Shiva  ;)
Door Lycka
Bedankt!, ik denk dat Shiva je heel dankbaar is. Mocht Shiva het niet lusten heb ik nog een liefhebber die tot nu toe echt alles lust  :D Wil het wel proberen  :)
Door Lizzy
[quote="Lycka"]
Ik zat te denken aan een mix van pompoen, boontjes, sla, bloemkool, andijvie en iets van worteltjes en knoflook. Wou er dan af en toe een eitje bij doen en wat biogarde. De mix gaat door de pens aangezien mijn boxer geen groente wil  :'(
[/quote]

Ik heb dus nooit gezeur met mijn honden, dat ze geen groentemix eten. En de notaire "ik lust geen groente" honden die bij mij komen logeren: nooit problemen. Die eten hun groente tot de laatste kruimel op. Ik denk dat het meerdere redenen kan hebben. Volgens Henneke (lid onder de naam Henneke) komt het omdat mijn groentemix fijner gemalen is dan de gemiddelde mix die mensen maken. Zij heeft sinds kort een sap-pers en sindsdien eet Storm gewoon zijn groente. Dat zou goed kunnen. Wat ook kan: ik maak eigenlijk standaard 's morgens het eten voor de honden klaar. De groentemix en het vlees staan dus, door elkaar geroerd, een paar uur op het aanrecht op kampertemperatuur te komen. Mijn honden en mijn logeetjes likken de bakken dusdanig goed af dat ze, bij wijze van, weer zo de kast in kunnen ;D

Zo maak ik groentemix: http://www.barfclub.nl/index.php?option ... &Itemid=47

Van de week heb ik mix staan maken. Daar zat in: 1 struik andijvie, 1 struik boerenkool, 2 zakken waterkers, 5 stronken witlof, paar ons postelein, 2 pompoenen (rauw), 2 zoete aardappels (rauw), 500 gram sperzieboontjes, 4 courgette, 2 komkommer, 2 doosjes alfalfa, 10 teentjes knoflook, 5 appels (appel vinden ze op de een of andere manier lekker door de mix en dit gaat hier ook niet in de darmen gisten), 2 bietjes, wortel/winterpeen.
Door Lycka
Bedankt voor je reactie  :)

Groentemix heeft Shiva ook nog niet gehad, wel losse groente wat ik over heb maar dat wil ze niet. Doppertjes vist ze eruit en legt ze naast de bak neer  ???
Appel heb ik ook al eens geprobeerd maar dat wil ze ook niet. moet ik het er dan doorheen doen en maar hopen dat ze het eet?

Ik zal in ieder geval de mix goed pureren. Dan gaat het door de pens.
 Terug naar “Hoe ziet jouw BARF menu eruit?”

Barfplaats wordt gesponsord door