[quote="Lycka"]
Ik zat te denken aan een mix van pompoen, boontjes, sla, bloemkool, andijvie en iets van worteltjes en knoflook. Wou er dan af en toe een eitje bij doen en wat biogarde. De mix gaat door de pens aangezien mijn boxer geen groente wil

[/quote]
Ik heb dus nooit gezeur met mijn honden, dat ze geen groentemix eten. En de notaire "ik lust geen groente" honden die bij mij komen logeren: nooit problemen. Die eten hun groente tot de laatste kruimel op. Ik denk dat het meerdere redenen kan hebben. Volgens Henneke (lid onder de naam Henneke) komt het omdat mijn groentemix fijner gemalen is dan de gemiddelde mix die mensen maken. Zij heeft sinds kort een sap-pers en sindsdien eet Storm gewoon zijn groente. Dat zou goed kunnen. Wat ook kan: ik maak eigenlijk standaard 's morgens het eten voor de honden klaar. De groentemix en het vlees staan dus, door elkaar geroerd, een paar uur op het aanrecht op kampertemperatuur te komen. Mijn honden en mijn logeetjes likken de bakken dusdanig goed af dat ze, bij wijze van, weer zo de kast in kunnen
Zo maak ik groentemix:
http://www.barfclub.nl/index.php?option ... &Itemid=47
Van de week heb ik mix staan maken. Daar zat in: 1 struik andijvie, 1 struik boerenkool, 2 zakken waterkers, 5 stronken witlof, paar ons postelein, 2 pompoenen (rauw), 2 zoete aardappels (rauw), 500 gram sperzieboontjes, 4 courgette, 2 komkommer, 2 doosjes alfalfa, 10 teentjes knoflook, 5 appels (appel vinden ze op de een of andere manier lekker door de mix en dit gaat hier ook niet in de darmen gisten), 2 bietjes, wortel/winterpeen.