Ik ben uitgegaan van 3% van zn lichaasgewicht (30 kg) omdat hij de laatste tijd toch een beetje afviel op de barf en hij nu net weer een beetje goed op gewicht zit... dit kan ik eventueel nog afbouwen naar 2% of gewoon zo laten als ie niet te dik wordt...
Er moet ook even bij gezegd worden dat ik sommige dingen iets aangepast heb qua "gewicht" zodat ik op een beetje ronde gewichten uit kwam, dus vandaar dat de % ietsiepietsie hoger liggen...
Maandag: 550 gr Kippennekken, 150 gr groente, 100 gr rundernier, 100 gr kopvlees, 50 gr tafelrestjes (bv ei, yoghurt etc)
Dinsdag: 550 gr konijnkarkas, 150 gr groente, 100 gr lamshart, 100 gr paardenspiervlees, 50 gr tafelrestjes
Woensdag: 550 gr runderribben, 150 gr groente, 100 gr kippenmagen, 100 gr wildafsneidsels, 50 gr tafelrestjes
Donderdag: 550 gr kipkarkas, 150 gr groente, 100 gr konijnenhart, 100 gr spiervleessnippers (rund), 50 gr tafelrestjes
Vrijdag: 550 gr geitenvlees(+bot en rib), 150 gr groente, 100 gr pens, 100 gr haasspiervlees, 50 gr tafelrestjes
Zaterdag: 550 gr parelhoenkarkas, 150 gr groente, 100 gr kippenhart, 100 gr geitenvlees, 50 gr tafelrestjes
Zondag: afwisselend lamskop en hertenkop (er van uitgaande dat de inhoud van het hoofd er nog in zit) met 100 gr konijnenlever, 50 gr tafelrestjes
Ik doe elke dag alles, omdat ik anders in de knoop kom met de hoeveelheden en ik anders bv de groenten vergeet (zoals de vorige keer ook wel gebeurde) en op deze manier gaat het volgens mij prima...
Opmerkingen hoor ik graag, kan ik alleen maar van leren

Dit is overigens een menu voor 5 weken... na die 5 weken wordt het menu weer anders... en ik ga weer voorzichtig vis introduceren (is ie niet zo heel dol op, dus daar krijgt ie af en toe een stukske van, als ik vis voor mijzelf bereid, ong 1x per week... dit kan ik dan het best verwisselen voor ??)