Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Emytje
#1993385
Twee dagen verder en het snotteren is niet minder geworden. Het lijkt ook dat ze zich beroerd begint te voelen. Eten, daarbij moet ze geholpen worden, dus het word morgen toch echt naar de DA denk ik. Fingers crossed dat de DA er iets aan kan doen, want mijn vriend en ik kunnen nog een overlijden er effe niet nog bij hebben...
Gebruikersavatar
Door koekje
#1994809
Ah  :'(
En ik had nog zo gehoopt dat ze haar weer konden oplappen.

Veel sterkte met het verlies. Het is wel heel kort op elkaar, zo 2 katten verliezen. Hopelijk kan je het verlies van beiden een plekje geven met de tijd.

Als je wil, mag je natuurlijk een topic openen in de bar over het verlies van Nimueh. Er zijn veel mensen die de kattenafdeling niet lezen en zo kan iedereen toch zijn respect betuigen en medeleven doorgeven.
Door Emytje
#1994824
Dank jullie wel. Morgen komt er een topic van haar in de bar. Ik zit nu op de laptop en daar staan geen leuke foto's van haar op. Een fotootje erbij vind ikzelf altijd wel leuk.

Het gesnotter was niesziekte door de prednison en verminderde weerstand. De dierenarts zei nog wel dat ze de prednison wel weer konden verhogen, maar ikzelf voelde daar eigenlijk nog weinig voor. Nimueh was een hele actieve kat die ineens haar achterpoten nauwelijks meer kon gebruiken en telkens viel. Die medicijnen zouden er alleen een paar dagen tot een paar weekjes voor ons eraan plakken, maar voor haar vond ik dat de lol er al af was. Mijn vriend was ook niet in staat om de beslissing te maken en dat kan ik ook heel goed begrijpen. Op de 1 of andere manier kan ik daar anders naar kijken, ondanks dat ik het ook erg zwaar vind. 1 kat verliezen is al erg, maar 2 in 3 weken al helemaal. Sterker nog, het zijn er 4 in 8 maanden...

Ze ligt nu in haar vertrouwde mandje, opgekruld, net alsof ze slaapt. Morgenmiddag komt het crematorium haar ophalen.
Laatst gewijzigd door Emytje op di 19 apr 2011, 21:59, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door