het probleem bij vloeibaar is dat alcohol vaak het oplosmiddel is, meeste katten houden daar nietzo van

Voor gewrichten helpt gluosamine, dat is ook verkrijgbaar in tablet vorm. Als je dat verpulvert zou je het door een portie gemalen vlees kunnen mengen. Glucosamine zit ook veel in kraakbeen, dat zou je ook extra kunnen voeren. De natuurlijke variant is natuurlijk altijd beter.
De hond van mijn ouders had ook last van zijn gewrichten en heeft haar hele leven Rhus tabeltjes van reformhuis gehad. Werkte beter dan de pijnstillers die DA had voorgeschreven. De overbuurvrouw gebruikte het voor haar reuma, zodoende dat we dat ondekt hebben. Volgens mij zijn er er ook van VSM.
Succes!
Edit:
"Over Rhus:
Algemeen
De Rhus toxicodendron (Gifsumak) is een kleine struik welke in de natuur voorkomt in Noord-Amerika en Oost-Azië. Zoals de naam al doet vermoeden is de plant enorm giftig. Voor de bereiding van het homeopathische geneesmiddel worden de jonge verse ranken geoogst. Bij Klachten van het bewegingsapparaat, zoals verrekking, verstuiking, verdraaiing, spit en ischias; bij reumatische gewrichtsklachten; bij onrust, bij klachten tengevolge van koud en vochtig weer en tocht, vooral na zweten.
Dosering
2x daags 1-2 tabletten"
een bijsluiter kan ik zo snel niet vinden. De tabletjes zijn heel klein en wij gaven er de eerste (groei)jaren 2 later 1 per dag aan een hond van ruim 50kg, dus voor een kat zal het zo weinig zijn dat het bijna niet te merken is in het eten