Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door amber2307
#229911
Paul_Barte schreef: Tja Amber......als je denkt dat je met 5 berichten het beste barf- en versvleesforum van het hele internet over de zeik denkt te kunnen krijgen raad ik je aan om eens in te loggen bij Disneyland.com ofzo..!!!!!!!!!

Rosita...bedankt voor je extra info maar ik betwijfel of deze persoon ook maar enigszins de moeite wilt nemen om ook maar iets op te zoeken of te kijken op een pagina op het internet indien deze niet helemaal synchroon loopt met haar eigen mening.

p.s. zelfs het woord stront is verkeerd geschreven :-*
Ach ja Paul...jij maakt nooit fouten neem ik aan??? daarbij ben ik op Disneyland.com geweest...... leuk om jou daar te zien
Daarbij wil ik het beste barf- vervleesforum niet over de zeik helpen(om met jou woorden te spreken)

Maar 1 vraagje voor jou, ben jij hier nooit begonnen met 1 berichtje ????

Ik respecteer ieder zijn mening en laat mensen in hun eigenwaarde, daarbij wil ik niemand aan de brokken helpen, zoals eerder wordt verteld, ik kom hier om te lezen en te kennis te vergaren......
Gebruikersavatar
Door Hitam
#229922
Hoi Amber, mocht je nog meelezen dan kan ik je mijn ervaringsfeiten als dierenarts delen. Dan blijkt dat voor katten met blaasgruis, nierproblemen, huidproblemen en vele andere chronische problemen een dieet van versvlees een uitkomst is. Tussen de 60 en 80% van de klachten verdwijnt al uitsluitend door over te stappen op versvleesvoer.
Helaas is het grootste probleem dat veel katten moeilijk over te schakelen zijn maar als het lukt zijn de resultaten verbluffend.
Door amber2307
#231409
Hitam schreef: Hoi Amber, mocht je nog meelezen dan kan ik je mijn ervaringsfeiten als dierenarts delen. Dan blijkt dat voor katten met blaasgruis, nierproblemen, huidproblemen en vele andere chronische problemen een dieet van versvlees een uitkomst is. Tussen de 60 en 80% van de klachten verdwijnt al uitsluitend door over te stappen op versvleesvoer.
Helaas is het grootste probleem dat veel katten moeilijk over te schakelen zijn maar als het lukt zijn de resultaten verbluffend.
Hallo Hitam :D

Ik ben daarom hier op deze site terecht gekomen, omdat ik mijn kat op alle mogelijke manieren wil verzorgen, en voorkomen dat het beessie nogmaals een onsteking of blaasgruis krijgt...... gelukkig is dit 1 van de 3 katten die graag rauw vlees eet, mischien niet iedere dag zover heb ik het nog niet geprobeerd, maar hij vind b.v. biefstuk heel lekker.. en andere rauwe rundvleesprodukten ook....maar om toch een uitgebalanceerde voeding te maken moet er toch meer bij volgens mij..../

Ik ben persoonlijk niet echt een voorstander van medicijnen, en doe het ook liever op een natuurlijke en homeopatische manier.....vandaar dat ik ook bij starremedies ben beland, en bij bachbloesem......

Ik ga dan ook mijzelf verdiepen in versvlees voor mijn kat(ten) en tot die tijd zullen ze het helaas met dieetbrokken en dieetblikvoer moeten doen.....

Bedankt voor je antwoord

groetjes Amber
Gebruikersavatar
Door sylvia
#231453
amber2307 schreef: Hallo Hitam :D

Ik ben daarom hier op deze site terecht gekomen, omdat ik mijn kat op alle mogelijke manieren wil verzorgen, en voorkomen dat het beessie nogmaals een onsteking of blaasgruis krijgt...... gelukkig is dit 1 van de 3 katten die graag rauw vlees eet, mischien niet iedere dag zover heb ik het nog niet geprobeerd, maar hij vind b.v. biefstuk heel lekker.. en andere rauwe rundvleesprodukten ook....maar om toch een uitgebalanceerde voeding te maken moet er toch meer bij volgens mij..../

Ik ben persoonlijk niet echt een voorstander van medicijnen, en doe het ook liever op een natuurlijke en homeopatische manier.....vandaar dat ik ook bij starremedies ben beland, en bij bachbloesem......

Ik ga dan ook mijzelf verdiepen in versvlees voor mijn kat(ten) en tot die tijd zullen ze het helaas met dieetbrokken en dieetblikvoer moeten doen.....

Bedankt voor je antwoord

groetjes Amber
Hartstikke goed Amber, en het is heel hoopvol dt ze dus inderdaad stukjes vlees lusten, want dat is vaak de vraag bij katten...willen ze vers gaan eten, want ze zijn gewend aan de geur en smaakstoffen van het fabrieksvoer.
Je zou ook eens kunnen proberen om een kompleet versvoer te geven, carnibest,bibi,prins en bandit verkopen komplete voeders voor katten.
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door