Soms twijfel ik of haar leventje nog wel plezierig is maar een knuffel komt ze dan weer graag halen. Verder slaapt ze veel en bedelt voor eten, ruikt eraan en is weer weg.

Moderators: koekje, pearlsofpassion
Tato schreef: Och ja, moeilijk he om je oude kat zo te zien.Hier was Minou ook altijd erg op zichzelf maar nu komt ze soms zelfs op schoot liggen en laat zich lekker knuffelen. Zij miauwt sinds een jaartje soms urenlang in de nacht. De laatste tijd hoor ik haar niet meer zo vaak. Ze zit vaak op de rugleuning van de bank waar ze dan bedelt om een knuffel. Vandaag viel ze naar beneden toen ik haar aaide. Och arme toch... Het is niet eerlijk dat proces.
Ik gaf mijn 17jarige Miep toen gekookte kipfilet in hele kleine stukjes met de kookvocht erdoorheen.
Ze was ook broodmager op het laatst en dement, begon snacht zomaar hard te mauwen en als ik bij haar kwam keek ze me aan van "is er iets? "
Ze werd steeds zwakker maar kroop wel steeds bij de kittens die ik toen had(wat ze normaal nooit deed,ze was erg opzichzelf)
Op een dag kwam ik uit bed en zat ze met dr kop helemaal scheef en kon ze bijna niet meer lopen, toen heb ik de beslissing genomen om haar te laten gaan.
Je hoopt dat het beestje zelf haar laatste adem uit blaast maar helaas moeten wij vaak de beslissing nemen, in de natuur wordt een zwak beestje snel gepakt, voor huisdieren moeten wij die verantwoordelijkheid nemen om een beestje niet te laten lijden, ik wens je heel veel sterkte, volg je gevoel of het leven nog beetje waarde heeft voor je lieverd.