oei!
ik zou alles even ontsmetten eigenlijk, zeker omdat je zelf ook katten hebt. dus schoenen en kleren gelijk in de was (ik dacht dat bij 60 graden de schimmels wel dood zijn) en zelf ook onder de douche gaan en met iets stevigs soppen. als je een stoomreiniger hebt, deze graag even gebruiken, ook op je jas en schoenen.
schimmels worden overgebracht dmv sporen en die zitten in haar huis en jij hebt er vast een paar van meegenomen.
en ik wil niet lullig doen, maar morgen als je hier je bestelling af komt halen, graag andere schoenen en jas ook aan (ik neem aan dat je sowieso iedere dag schone kleren aandoet)

niemand kan een schimmelinfectie gebruiken, maar ik ook niet. ik ben fysiek niet in staan mn hele huis meerdere keren per week voor langere periode te ontsmetten en mn katten te wassen. en meneer koekje is er morgen en zijn oude kat overleefd een dergelijke anti-schimmel behandeling mss niet.
de komende weken jezelf en je katten en hondje heel goed op rare plekjes controleren. en bij twijfel acuut naar de DA of HA.