Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Truus
#191393
Tjeetje :-\ :'( wat een tweestrijd zeg. Van de ene kant wil je Oxo een kans geven en aan de andere kant het advies van de D.A. Moeilijk zeg!
Ik wens je veel sterkte Ine en een aaitje voor Oxo :-*
Door ine
#191410
Hij wil echt niet meer eten nu.
Alleen heb ik An niet weten te bereiken, dat maakt het dubbel erg!
Heb haar een mail gestuurd, heb hier gezocht, maar ook op bp is ze al bijna een maand niet meer geweest! :-\
Oxo is haar lieveling.
Ook het e-mailadres van de fokster heb ik niet meer, dat is allemaal verdwenen met het formatteren van de oude pc. :-[
Ik zit hier maar te zitten met Oxo vlak naast me.
Gebruikersavatar
Door chooky
#191421
Ine, weet je het adres nog waar je de poesjes hebt opgehaald?
Via dat adres kun je het tel. nr achterhalen.
Door ine
#191424
chooky schreef: Ine, weet je het adres nog waar je de poesjes hebt opgehaald?
Via dat adres kun je het tel. nr achterhalen.
Heb alle mail van An nagekeken, maar nee, zelfs geen adres :-X :-[
Gebruikersavatar
Door chooky
#191425
Ine schreef:

Heb alle mail van An nagekeken, maar nee, zelfs geen adres :-X :-[
weet je nog een dorp/stad en of straatnaam?
Door gonny
#191437
ach Ine wat moeilijk allemaal...........maar probeer alles even buiten te sluiten en eventjes alleen te denken aan wat t beste is voor Oxo! héél veel sterkte...... :'( :'( :-*
Door ine
#191443
chooky schreef:
weet je nog een dorp/stad en of straatnaam?
Ik heb alles gevonden, ook, dat hij Giardia heeft gehad als kitten. Ik had alles netjes in een map zitten, door m'n stress had ik daar even niet aan gedacht! :-[
Ik ga zo eerst nog even naar Carlo en daarna bel ik naar An. :-\ Dat wordt dus echt een moeilijk telefoontje.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#191447
Wat een drama.......
Soms sta je machteloos en kun je niets anders dan verlossen.
Veel sterkte Ine voor jou en je gezin.
Door gonny
#191450
Ine schreef:

Ik heb alles gevonden, ook, dat hij Giardia heeft gehad als kitten. Ik had alles netjes in een map zitten, door m'n stress had ik daar even niet aan gedacht! :-[
Ik ga zo eerst nog even naar Carlo en daarna bel ik naar An. :-\ Dat wordt dus echt een moeilijk telefoontje.
:-* :-*
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door